logo
הלימודים מתקיימים בצפת
צפת
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכשרת מטפלים בהידרותרפיה



מבנה הלימודים

מה זה הידרותרפיה?
הידרותרפיה היא אמנות הטיפול במים הכוללת שיקום אורטופדי ונוירולוגי, טיפול בילדים, לימוד שחייה, קבוצות הפעלה מסוגים שונים וטיפולי כייף - תוך שימוש בתכונות המים.
בשנים האחרונות הטיפול במים תפס תאוצה, נבנו הרבה בריכות טיפוליות , מודעות המטופלים, הרופאים וקופות החולים לסוג זה של טיפול עלתה בצורה ניכרת, ונוצר צורך במטפלי בריכה איכותיים.

מטרת הקורס היא להכשיר מטפלים מקצועיים ואיכותיים על ידי הקניית יסודות באנטומיה, פיזיולוגיה, נוירולוגיה, פסיכולוגיה שיקומית, הכרת מדיית המים, בדיקה, אבחון, תכנון וטיפול בפתולוגיות שונות, לימוד טכניקות טיפוליות ותרגול מעשי במים.
כל תלמיד יוכל לבחור את המגזר המועדף עליו באופן אישי -טיפול בילדים עם בעיות כאלה ואחרות, שיקום אורטופדי ונוירולוגי, לימוד שחייה, הפעלת תינוקות, קבוצות פעילות לאוכלוסיות שונות, וכמובן טיפולי כייף.

מתכונת הקורס:
מספר התלמידים בקורס מוגבל!
הלמידה מתקיימת בקבוצות קטנות דבר המאפשר ללמד באופן קרוב יותר, לחוש את התלמיד, לראות היכן הוא מתקשה או מה צריך לחזק אצלו.
הלימודים נערכים יום בשבוע בין השעות 09:00-16:45, במשך שלושה סמסטרים. בנוסף ללימודים, התלמידים יבצעו שעות סטאז' בבריכות באזור בהן מיישמים את החומר הנלמד, כך שהקורס מאוד מעשי ומאוד מכוון לעבודה בשטח.


 
*התוכנית ושכר הלימוד כפופים לשינויים שיוחלטו ע"י הארגון הישראלי להידרותרפיה.


תנאי קבלה

ראיון אישי
12 שנת לימוד
יכולת שחיה – חזה, חתירה וגב.

משך הלימודים

380 שעות לימוד + 120 שעות סטאז'.
מועד פתיחה:
אוקטובר 2013

תעודה / הסמכה

קבלת תעודת מטפל במים-הידרותרפיסט מטעם בריכת יערה והמכללה האזורית צפת. התעודה מוכרת ע"י הארגון הישראלי להידרותרפיה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.