כרמל בטיחות

 

המכללה לבטיחות בעבודה והכשרה מקצועית

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג כרמל בטיחות?

השאר פרטים ונציג כרמל בטיחות יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
strip

קורס הנדסת איכות



מבנה הלימודים

הנדסת איכות הוא מקצוע נדרש בכל מפעל תעשיה או ארגון, הנותן שירותים המחייבים עמידה בתקנים.

מקצוע הנדסת איכות מבטיח כי המוצרים והשירותים הניתנים אכן עומדים בתקנים הנדרשים, מיוצרים וניתנים ברמה הגבוהה ביותר. תפקידו של מהנדס האיכות, לזהות טעויות או כשלים בתהליכי הייצור או השירות, לבצע בדיקות שוטפות ולשמור על רמת המוצר או השירות, בהתאם לתקנים הנדרשים. קורס הנדסת איכות מעניק לבוגריו את הכלים הנדרשים לביצוע מלאכה זו, ומקנה ידע מקיף בנושא הבטחת איכות, משלב תכנון המוצרים, דרך הפיתוח, הייצור והתחזוקה. הקורס מכין את הסטודנטים למבחן ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות להסמכה ישראלית להנדסת איכות ( ICQE) ISRAELI CERTIFICATION FOR QUALITY ENGINEER - * ולמבחני ההסמכה האמריקאים. הסמכה זו מאפשרת לבוגרי הקורס לעבוד בתעשייה בתור מהנדס איכות או מנהל הבטחת איכות.

נושאי הלימוד

עקרונות הנדסת איכות
ארגון, תכנון וניהול איכות
ISO 9000 -מערכת ניהול איכות
סטטיסטיקה והסתברות
בקרת איכות סטטיסטית
כושר תהליך
בקורת ובחינה
דגימת קבלה.
תכנון ניסוים
תורת המדידה
ניתוח עלויות איכות
מבדקים לאימות איכות
אמינות, תחזוקתיות ובטיחות המוצר
מערכות מידע לאיכות
הגורם האנושי באיכות


תנאי קבלה

הקורס מיועד לעוסקים בפועל בנושא אבטחת איכות וכאלה המכוונים בעתיד לעסוק בפועל בנושא בפועל זה במפעלים ובארגונים נותני שרות. כמו כן הקורס מיועד לבוגרי אוניברסיטאות ומכללות שרוצים לרכוש מקצוע שני - הנדסת איכות.

משך הלימודים

300 שעות אקדמיות.

תעודה / הסמכה

למסיימים שיעמדו במטלות ובבחינות הקורס תוענק תעודה מטעם כרמל איכות בחסות האיגוד הישראלי לאיכות. העומדים בהצלחה במבחנים הפנימיים של המכללה יוגשו למבחן הסמכה. לעוברים בהצלחה את מבחן ההסמכה תוענק תעודת הסמכה של האיגוד הישראלי למהנדסי איכות (הנדסת איכות) ICQE/ACQE.

הערות
תעודה של האיגוד הישראלי לאיכות למהנדסי איכות (הנדסת איכות)  מהווה תואר לא אקדמי, והיא מוכרת ומקובלת בכל החברות והמפעלים בארץ ובעולם.



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.