מכללת שלם

 

רפואת המזרח פוגשת ביהדות

logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת שלם
ירמיהו 78 ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי דמיון מודרך – מסע אל הפנים



מבנה הלימודים

לימודי דמיון מודרך – מסע אל הפנים

דמיון מודרך היא שיטה המשלבת טכניקות הירגעות והרפיה.  שיטה זו משתמשת בדמיון כדי להעלות מחשבות לא מודעות באופן אסוציאטיבי, ולתרגל את שליטת המוח על התפקודים הגופניים.

דמיון מודרך הינו כלי לפיגוג חסכים שהצטברו והכבדו על יכולת קבלת החלטות, תקשורת בינאישיות שידרוג דימוי עצמי.

המטרה בדמיון מודרך היא להוביל את המטופל לחזות את גופו כבריא, חזק וחופשי מהבעיה הבריאותית או הרגשית ממנה הוא סובל. טיפול בדמיון מודרך מתקיים בקבוצה או באופן פרטני, ונמשך, בהתאם לשיטה, בין חצי שעה לשעתיים.

שיטת דמיון מודרך יעילה בטיפול במצבים כרוניים, ביניהם כאבי ראש, לחץ, לחץ דם גבוה וחרדה. יש המשתמשים בשיטה זו גם כדי להתכונן לקראת תחרויות ספורט, מבחנים חשובים או לידה.

מטרת המדריך לסייע למודרך לחוות את החוויה במלואה בלי לסטות לחוויות אחרות. על מנת שאפקט הטיפול בדמיון מודרך יהיה חזק ככל האפשר, מתבקש המטופל לערב את מירב החושים בתהליך, ולדמות את המראות בצבעים עזים, לשמוע את הקולות, להרגיש את תחושות הגוף - כולל טעם וריח ולחוות את הרגשות בצורה עזה ככל האפשר. הדמיון המודרך הינו כלי עוצמתי המאפשר למטופל לקבל אחריות על עצמו מתוך פיתוח יכולת הכלה עצמית באופן מלא.


לימודי דמיון מודרך – מסע אל הפנים- נושאי הלימוד:

הכרת הדינאמיקה של הדמיון והחשיבה של האדם, בהרפיה וחשיבה מודרכת לסיוע בקשיי בריאות, בניית הדימוי העצמי, שיפור יכולות התמודדות עם החיים.

 

לימודי דמיון מודרך – מסע אל הפנים- צוות המרצים:

אוהד טננבוים, מטבל מומחה בכיר בדמיון מודרך

נעמי בלוך, מותיקות המטבלות המוסמכות בדמיון מודרך ברחבי הארץ.


סה"כ
 87 שעות


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.