מכללת שלם

 

רפואת המזרח פוגשת ביהדות

logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת שלם
ירמיהו 78 ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי ארומתרפיה – טיפול בשמנים



מבנה הלימודים

לימודי ארומתרפיה – טיפול בשמנים

ארומתרפיה היא שיטת טיפול המעוגנת במקורות היהודיים, וכיום היא נחשבת לאחת משיטות הטיפול המרכזיות בתחום הרפואה המשלימה.

הטיפול הארומתרפי משתמש בשמני בסיס מהולים בשמנים אתריים, המופקים מפרחים ארומטיים , צמחי מרפא , עצים ותבלינים הנספגים בגוף ומפעילים את התכונות המרפאות של הצמחים. המנגנון הפיזיולוגי הפועל בשיטת הארומתרפיה הוא מערכת הלימבית של המוח, המערכת הלימבית האחראית על הרגשות, על ייצור ההורמונים בגוף, וכן על המערכת החיסונית ומערכת העצבים.

בתהליך הארומתרפי מעבירים קולטני הריח של האדם את מולקולות השמנים האתריים אל המערכת הלימבית, מעוררים את פעילותה ומשפיעים בדרך זו על תפקודי הגוף ובריאות הנפש. בסופו של התהליך הארומתרפי מגיעות המולקולות של השמנים האתריים אל מחזור הדם ופועלות על כל תא ותא.

ארומתרפיה נחשבת יעילה להפגת מתח נפשי כאבי מפרקים כאבי גב כאבי שרירים , הפרעות בעיכול, בעיות בפריון, מחלות עור ועוד , ומשתלבת באופן משולם בטיפול בעיסוי וברפלקסולוגיה.

נושאי לימוד:
חוש הריח והשפעתו על מערכות הגוף, הכרת הצמחים, הפקת השמנים ודרכי השפעתם, עיסוי בשמנים ארומטים, הרכבה והכנה נוסחאות לשמנים, העיסוי בשמנים כפתרון והקלה בקשיים בריאותיים, הכנת תכשירים ומשחות לקוסמטיקה

 

צוות המרצים ומשך הלימודים:

ד"ר רימונד וינשטיין

ד"ר איתן לוי.

סה"כ  212 שעות
 תחומי שילוב ממלצים: עסוי הוליסטי ורפקסולוגיה.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.