מכללת שלם

 

רפואת המזרח פוגשת ביהדות

logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת שלם
ירמיהו 78 ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי אמנות העיסוי



מבנה הלימודים

לימודי אמנות העיסוי

עיסוי רפואי הוא טכניקה טיפולית אפקטיבית במיוחד, המוכרת גם על ידי הרפואה הקונבנציונאלית והוא בעל יעילות מוכחת.

העיסוק בעיסוי כשיטת טיפול וריפוי ראה אור במקביל לצמיחתן של תרבויות שונות ברחבי תבל, כאשר התגלתה התועלת בסיפוק צורכי הגוף מהיבט רפואי וכן מהיבט הנפשי.

תהליך העיסוי הוא אינטרקציה בין מטפל למטופל ויתרונותיו מתבטאים בעיקר בהשפעה החיובית שלו על הרקמות הרכות, על מבנה השרירים על הגידים ועל הרצועות.

מטפלים בעיסוי מסייעים למטופלים לחזק את המערכת החיסונית, את מערכת השרירים והשלד, לפתוח חסימות במרידיאנים, לאזן את טונוס השרירים. כמו כן, העיסוי מסייע לזרימת הדם, משפר את התקשורת העצבית ומפחית כאב. הוא יעיל להתחדשות ולרענון פיזי ואנרגטי, ומסייע להחזרת את האיזון לגוף, להאצת תהליכי חילוף החומרים בגוף, לנטרול הרעלים ולשיפור היציבה.

טכניקות שונות של עיסוי יעילות בטיפול באנשים משותקים או מוגבלים בתנועה ובחולים הסובלים מניוון שרירים, שיקום למחלימים מארועים מוחיים POST CVA.

לימודי אמנות העיסוי- נושאי לימוד:

עסוי שוודי, עיקרון גוף נפש - עיסוי הולסטי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי לימפטי, מיזוג נקודות טיפול ותכניקות מהעיסוי התאלנדי המסורתי, הבטים בטיפול בשיאצו וכלים בטיפול אנרגתי,

שנה ב':

העמקה בעיסוי שוודי, עיסוי הודי, עיסויי ראש, כלים לטיפול בבעיות אורטופדיות - גב, מושתלי מפרקים,

 

לימודי אמנות העיסוי- צוות המרצים:


מרכזת המגמה: רחל ברגמן, מומחית בעיסויים בטיפולי גוף, שיאצו ווטווינה,

לגברים" ד"ר חננאל לוי, נטורופת ידוע שם, מומחה בעיסויים וטיפולי גוף.


משך הלימודים:

280 שעות - ניתן ללמוד שנה זו בפני עצמה.

320 שנה ב,  כולל לימודי פתלוגיה


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.