מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג סאן ספארק-מרכז הידע?

השאר פרטים ונציג סאן ספארק-מרכז הידע יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון, רחובות ואשדוד
אשדוד
ראשון לציון
רחובות

מפת הגעה

סניף אשדוד
יקינטון 3, אשדוד
המשך...
סניף רחובות
יוסף קרוננברג ,1 רחובות
המשך...
strip

קורס סייבר מקצועי- מנהל רשתות מעשי



מבנה הלימודים

חולם לעבוד בהייטק ? להתמקצע במערכות אבטחה ? לנהל שרתים מרחוק? לך זה הזמן להירשם לקורס מייקרוסופט מעשי.

מטרת הקורס הינה להכשיר את דור ההמשך של מנהלי רשתות ארגוניות בעלי ידע מקצועי ושליטה מלאה בתכנון , הקמה, לימוד מגוון פרוטוקולים הקיימים ברשת, ניהול ותחזוקת מערכות מידע ארגוניות מבוססות window server. הקורס מכשיר את התלמידים להתקין, לנהל ולתחזק את תשתית השרתים 2012/2016 Server על כל רכיביה – אבטחה, שימוש בתוכנות החדשניות והייחודיות לשרתי מיקרוסופט 2012/2016, תחזוקה ואופטימיזציה של התשתית. הלימודים מתקיימים במעבדות המחשוב של "סאן ספארק" וכוללים ידע תיאורטי לצד למידה מעשית.

מיקום:

אשדוד וראשון לציון


תנאי קבלה

קהל היעד הינו ילדים ונוער בגילאים 13-18,קריאה והבנה הולמת של אנגלית, ציון עובר של מעל 50 במבחן באנגלית.
סיום קורס טכנאי PC למערכות ביתיות .

משך הלימודים

לימודים בשעות אחר הצהרים, בין השעות 16-18 או 18-21,120  שעות לימוד אקדמאיות, בין 30-45 מפגשים תלוי בשעות, המפגשים מתקיימים אחד לשבוע.

תעודה / הסמכה

תעודה מקצועית מטעם סאן ספארק, יצירת תיק עבודות לאורך כל הקורס אשר ישרת את התלמיד/ה בעתיד המקצועי.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.