logo
הלימודים מתקיימים באשקלון
אשקלון

מפת הגעה

קמפוס המכללה
יצחק בן צבי 12 אשקלון, 78461
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר B.A. בלימודי ארץ-ישראל



מבנה הלימודים

תואר B.A. בלימודי ארץ-ישראל

פרופ' יצחק רייטר– ראש החוג
שעות לימוד:    לאורך כל שעות היום.
מועדי פתיחה:  אוקטובר

אודות המסלול:
"לימודי ארץ-ישראל" כתחום מדעי מקנה ללומדים בו ידע על הגיאוגרפיה וההיסטוריה המרתקים של הארץ בה אנו חיים. ידע זה נדרש כיום לצורכי עבודה בענפי התיירות, הארכיאולוגיה, בהדרכה באתרים ובמוזיאונים, בהוראת מקצועות קשורים לתחום, בתכנון, בסיירות ועוד. המעוניינים בעלי ההישגים בלימודים יוכלו להמשיך לתואר שני באוניברסיטה.
בנינו עבורך תוכנית לימודים חווייתית המשלבת סיורים, מחנות מחקר והרצאות מרתקות בידיעת הארץ ומכמניה. התוכנית מבוססת על גישת הגיאוגרפיה-ההיסטורית, במסגרתה ירכשו הסטודנטים ידע עשיר על התפתחות הארץ לאורך התקופות;  דתות וציביליזציות; מיעוטים ועדות, ארכיאולוגיה ואתרים לאומיים; מקומות קדושים; אטרקציות תיירותיות; טופוגרפיה וקריאת מפה; חברה ופוליטיקה, אקולוגיה וסביבה, ועוד. החוג במכללה האקדמית אשקלון הוא אבן שואבת ללימוד ארץ-ישראל בדרום הארץ.

מטרת התכנית
לימודי ארץ-ישראל כמקצוע יישומי ושימושי הינו צירוף אידיאלי לשם הכשרת סטודנטים לצורכי הדרכה, הסברה והוראת נושאיה התרבותיים, ההיסטוריים והגיאוגרפיים של ארץ-ישראל בקרב הציבור הרחב בארץ, בקרב תלמידי בתי-הספר לדרגותיהם ובקרב כמיליון תיירי-פנים. המסיימים בהצלחה ובציונים מתאימים את הלימודים יוכלו לפנות ללימודי התואר השני באוניברסיטאות במסלול לימודי ארץ-ישראל ומסלולים מקבילים, או להשתלב בהוראה בבתי-ספר, או במוסדות ובארגונים העוסקים בהדרכה בתחומי ארץ-ישראל.

יתרונות הלימוד לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל במכללה האקדמית אשקלון :
תכנית  לימודים מעניינת ומגוונת
לימוד חווייתי
סגל אקדמי מעולה, מרתק ובעל ניסיון
יחס אישי של הסגל האקדמי והמנהלי
ליווי הבוגרים וייעוץ להמשך לימודים או תעסוקה
מסגרת לימוד קטנה
מתקן לימוד מצויד ומתקדם עם מיטב ציוד ההוראה האלקטרוני


תנאי קבלה

תנאי רישום וקבלה: הקבלה ללימודים בחוג ללימודי ארץ ישראל נעשית באמצעות ועדת הקבלה של המכללה האקדמית אשקלון ע"פ תנאים שנקבעו על ידי החוג או על ידי גורם מוסמך אחר.

משך הלימודים

משך הלימודים : 3 שנים.

תעודה / הסמכה

סוג התואר : תואר B.A לימודי ארץ-ישראל (דו-חוגי) של המכללה האקדמית אשקלון.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.