logo
הלימודים מתקיימים בהוד השרון
הוד השרון

מפת הגעה

הוד השרון
רח´ מרגוע 5, Hod HaSharon, 4510201, Israel
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר ראשון בלימודים בינתחומיים במינהל, ממשל ומשפט B.A



מבנה הלימודים

תואר ראשון בלימודים בינתחומיים במינהל, ממשל ומשפט B.A.

אודות המסלול: 
תכנית הלימודים לתואר ראשון במינהל, ממשל ומשפט מקנה לסטודנטים ידע אינטגרטיבי בתחומי מינהל, ממשל ומשפט אשר יאפשר להם להבין לעומק את הסביבה הציבורית המודרנית ויעניק להם את הכלים להתמודד עם האתגרים שהיא מציבה. בסיס הידע המשולב אותו מציעה התכנית מיועד להכשיר ממלאי תפקידים בארגונים פרטיים וציבוריים בעלי בקיאות והבנה בסביבה הציבורית בת זמננו בישראל ובעולם.

תכנית הלימודים מורכבת מלימודי מבוא ומלימודי בסיס בתחומי מינהל, ממשל, משפט, כלכלה, שיטות מחקר ומלימודי בחירה. בשנה השלישית של הלימודים ישתתפו הסטודנטים בסדנא שתתמקד בניתוח אירועים, קבלת החלטות וקביעת מדיניות בנושאים עיוניים ומעשיים. בנוסף למרצים בתכנית, ישתתפו בסדנא גם נציגים של צמרת מקבלי ההחלטות בישראל בעבר ובהווה. 

עד 6,000 ₪ מלגה למתאימים.



תנאי קבלה

תעודת בגרות ישראלית או תעודה שוות ערך ממוסדות תיכוניים בחו”ל בציון משוקלל של 85 ומעלה. וציון מינימאלי של 85 במבחן אמיר”ם/185 במבחן אמי”ר.

קבלת סטודנטים בעלי תארים אקדמאיים או לימודים חלקיים ברמת תואר ראשון ממוסדות להשכלה גבוהה אחרים היא על פי החלטת ועדת ההוראה של התכנית, בכפוף להצגת לימודים אקדמאיים זהים או דומים לאלה שבתכנית ולהישגיים האקדמיים.


משך הלימודים

משך הלימודים:
הלימודים מתקיימים במסלול לימודים נח המתאים לאנשים עובדים: יום חול בשבוע יום לימודים מלא, וכן ביום ו’ בבוקר. בנוסף, פעם בשבוע מתקיימים קורסי לימודים מרחוק (מקוון). הלימודים מתקיימים ברובם במסגרת סמסטריאלית ונפרסים על פני 6 סמסטרים רציפים (שנתיים קלאנדריות)  .סך נקודות הזכות הנדרשות להשלמת התואר הוא 120 נ”ז.
מועד פתיחה: אוקטובר


תעודה / הסמכה

תואר ראשון .B.A בלימודים בינתחומיים במינהל, ממשל ומשפט


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.