מכללת R.E.S קורסי תיווך ונדלן

 

המכללה היחידה בארץ אשר מעניקה קריירה תוך כדי הלימודים ומתן מענק עבודה

 

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת R.E.S קורסי תיווך ונדלן?

השאר פרטים ונציג מכללת R.E.S קורסי תיווך ונדלן יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
לימודי נדלן בפריסה ארצית בכל עיר ועיר ולימודים און ליין
אילת
אריאל
אשדוד
אשקלון
בני ברק
בת ים
הוד השרון
הרצליה
חדרה
חיפה
ירושלים
כפר סבא
לוד
נהריה
נתניה
עפולה
פתח תקוה
קרית ים
קרית מלאכי
ראש פינה
ראשון לציון
רחובות
רמלה
רמת גן
רעננה
תל אביב
strip

קורס שיווק בפייסבוק



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס שיווק בפייסבוק של מכללת R.E.S!

למכללת R.E.S פריסה ארצית נרחבת למגוון תכניות לימוד בדגש על קורסי תיווך והשקעות בנדל"ן. אז למה בחרנו לפתוח קורס שיווק בפייסבוק?

הנוכחות של עסקים ברשת הפכה במרוצת השנים לדרישה מחייבת שעושה את כל ההבדל בין עסק מנומנם לעסק מנצח. הפלטפורמה הפרסומית שפייסבוק מציעה מאפשרת להגיע לקהלים מדויקים אשר מחפשים אחר שירותי העסק באופן ממוקד ובו זמנית גם לצבור קהל אוהדים ועוקבים שיתעדכנו בנעשה אחר שירותי העסק ויסייעו במיתוג הברנד.

הקורס פונה לקהל הרחב אך גם מתאים לבעלי סוכניות נדל"ן, מתווכים ובעלי שטחים המבקשים לבסס את נוכחותם באפיק פרסומי זול ויעיל זה.

למה לבחור בקורס שיווק בפייסבוק של מכללת R.E.S?

  • מכללת R.E.S החלה את דרכה בתחום הנדל"ן ובמהלך השנים האחרונות החלה לפנות גם לתחומי הדיגיטל שקשורים קשר עמוק בעסקים רבים המבקשים להגיע לקהלים חדשים וממוקדים. נוסף על קורסי נדל"ן תוכלו למצוא אצלנו גם קורס מסחר באיביי, קורס שופיפיי וקורס מסחר באמזון.
  • הפריסה הארצית הנרחבת של מכללת R.E.S היא תוצאה של גיבוש צוות מרצים מוביל ובכיר המגיע ונושם את התעשייה. את אותה השיטה שבזכותה צמחנו כיום בעולם הנדל"ן, רתמנו גם עבור תכניות הלימודים בשיווק ופרסום בדיגיטל. במסגרת קורס שיווק בפייסבוק, מקבלים המשתתפים הכשרה מעשית ומעמיקה ממיטב המפרסמים בישראל המביאים עמם ערך מוסף, היכרות עם צורכי חברות הפרסום וידע מקיף.
  • במכללת R.E.S נהנים התלמידים מסביבה לימודית מתקדמת ונוחה עם כיתות מחשב מרווחות ומספר תלמידים מצומצם שנועד להבטיח למידה אפקטיבית ויחס אישי. תכניות הלימודים שלנו נלמדות בפריסה ארצית נרחבת ואת קורס שיווק בפייסבוק תוכלו ללמוד בראש פינה, תל אביב, חיפה ועפולה.

שיווק בפייסבוק – אז על מה כולם מדברים בעצם?
פייסבוק לומדת את המשתמשים שלה בכל רגע נתון ואט אט הופכת אותם לקהל יעד שניתן לפלח ברמות דיוק מדהימות. דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק ניתן לקבוע קהל מסוים שיראה את המודעות הפרסומיות בהתבסס על תחומי עניין, דמוגרפיה, מקצועות ועוד. כך למשל, במידה ומדובר בסוכנות נדל"ן אז הרי שניתן לפלח קהלים בגילאים 25-30 בעלי תחומי עניין דוגמת נדל"ן ובכך להגדיל את הסיכויים שמי שיראה את המודעה יהיה צעירים המחפשים דירה ראשונה.

אך יתרונה של פייסבוק לא מתחיל ונגמר בעובדה שמדובר בקהל יעד יעיל ומדויק. פייסבוק ידועה גם בהיותה זולה באופן יחסי למתחרים ובכך היא מאפשרת חשיפה לקהלים רבים בכפוף לתקציב נמוך באופן יחסי.

אז כיצד עושים זאת?
במסגרת קורס שיווק בפייסבוק של מכללת R.E.S מקבלים המשתתפים את ההכשרה המקיפה צעד אחר צעד מפתיחת דף עסקי ועד להתניידות והתמצאות בממשק ניהול המפרסמים.

במסגרת הקורס תלמדו כיצד להקים מודעות חדשות, איך לפתח חשיבה וכתיבה יצירתית שתדבר לקהל היעד, כיצד לחקור קהלים ולהפוך קהל קר שלא מכיר את העסק לכדי קהל חם שמודע למותג ואף ממליץ עליו.

תכנית הלימודים דורשת התמצאות בסיסית בעולם האינטרנט והאתרים. אין זה אומר שעליכם להחזיק בניסיון מעשי קודם שכן הקורס מלמד מן היסוד ועד לרמה מתקדמת, אך בהחלט חשוב להגיע עם המון פתיחות ונכונות ללמידה מאומצת.

נושאי לימוד
בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס פרסום בפייסבוק ניתן למנות: פתיחת דף עסקי והגדרות ראשוניות, כתיבת תוכן שמתאים לקהלים בפייסבוק, אפיקי הפרסום ברשתות החברתיות, ניתוח וחקר קהלים, הפיכת קהל קר לקהל חם, יצירת שיתופי פעולה, הכנת תכנית עבודה, ניהול תקציבים, הקמת קמפיינים ומודעות, ניתוח נתונים וביצוע אופטימיזציה, הקמת קמפיין תנועה, מעורבות וקמפיין לצורך קבלת לידים, היעילות של קמפיין וידאו, הגדרות קהלים מתקדמות, קהלים דומים וקהלים מותאמים אישית, הפקת דו"חות ועוד.

מה יוצא לי מזה?
הפרסום ברשתות החברתיות הוא חלק בלתי נפרד ממגוון רחב של עסקים.

בוגרי הקורס שלנו יכולים להשתלב בתפקיד נחשק במגוון חברות שיווק ודיגיטל בישראל, לעבוד כפרילנסרים בתור משווקים בפייסבוק עבור מגוון עסקים ולחילופין לפרסם את העסק שלהם ולבסס את הנוכחות שלו ברשתות.


תנאי קבלה

תנאי קבלה וקהל יעד
הקבלה עבור קורס שיווק בפייסבוק מותנה בראיון קבלה אישי ובאנגלית בסיסית טובה.

בעלי עסק ומחפשים להתנתק מהצורך בחברת פרסום שתשווק אתכם בפייסבוק? פרילנסרים שרוצים לחזק את הנוכחות ברשת? מחפשים אחר מקצוע נדרש ונחשק בענף השיווק הדיגיטלי? אם אתם עונים על אחד מן הקריטריונים אז הרי שתכנית הלימודים שלנו תתאים לכם במידה רבה.


משך הלימודים

משך הלימודים
היקפה של תכנית הלימודים הינה 9 מפגשים חד שבועיים.

במבנה המסלול דאגנו להרכיב תכנית ממוקדת מטרה המספקת את החומר הנלמד מבלי למרוח ולמתוח את הזמן – הקורס מיועד לכל מי שרוצה ללמוד את התכל'ס ובפרק זמן קצר ואפקטיבי.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים אשר יסיימו את לימודיהם בהצלחה, יינכחו במרבית השיעורים, יערכו את התרגולים והמטלות הנדרשות ויעברו את הבחינות, יקבלו תעודת בוגר קורס שיווק בפייסבוק מטעם מכללת R.E.S.

רוצים לשמוע יותר פרטים על הקורס? דברו איתנו!
לשאלות נוספות וקבלת מידע נוסף אודות קורס פרסום בפייסבוק, ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס צור הקשר. נציג מטעם מכללת R.E.S ישמח ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי ולספר יותר על תכנית לימודים זו ועל תכניות לימודים נוספות שעשויות לעניין אתכם.

עם קביעת פגישת הייעוץ תוכלו לערוך סיור ברחבי המכללה ולהתרשם מסביבת הלימודים שלנו.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.