מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
strip

לימודי B.A. לתואר ראשון במנהל עסקים



מבנה הלימודים

מנהל עסקים הוא תחום המשתייך למדעי החברה ועוסק בתורת הניהול של פירמות וארגונים למטרות רווח. בין הנושאים הנלמדים בתחום ניתן למנות מימון, שיווק, חשבונאות, חקר ביצועים, ניהול משאבי אנוש, ניהול מערכות מידע ועוד.

רמת ההוראה
ללמוד מהטובים ביותר: המרצים בתוכניות הלימוד של הפקולטה למנהל עסקים נבחרו בקפידה רבה על בסיס מצוינות הוראתית ומצוינות אקדמית. בנוסף לאלו, בסגל הפקולטה למנהל עסקים חברים מרצים המביאים עמם ניסיון מעולם העסקים בו הם משמשים במגוון תפקידי ניהול ויעוץ בכירים.

להתקדם בקריירה כבר במהלך הלימודים
אנו מציעים לסטודנטים מסגרת לימודית מהנה ומאתגרת באווירה חמה ותומכת. מסגרת המציידת אותם בכלים הנדרשים לפיתוח קריירה מקצועית מוצלחת בעולם העסקים המודרני. תכנית הלימודים אף מאפשרת לסטודנטים לשלב עבודה תוך כדי הלימודים.

זכאים למלגות והנחות
 מועמדים בעלי פסיכומטרי גבוה.
מועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל מעל 100 יהיו זכאים ל1,500 ש"ח הנחה.

לימודי מנהל עסקים
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מעניק לסטודנטים ידע נרחב במגוון תיאוריות מהותיות, כלי ניתוח ומתודות לקבלת החלטות. תוכנית הלימודים בתחום מנהל עסקים מורכבת מ-122 שעות לימוד סמסטריאליות וכוללת לימודי בסיס בתחום הכלכלה, מתמטיקה וסטטיסטיקה, כמו גם קורסים בתחומי הליבה של מנהל עסקים, קורסים בנושאי ניהול איכותי ואתיקה וקורסים הקשורים לעולם המשפטים.
לימודי מנהל עסקים שמים את הדגש על לימוד טכניקות לקבלת החלטות, קביעת אסטרטגיות, קביעת יעדים ויישום יעדים במחלקות השונות של הפירמה.

לימוד מנהל עסקים – פירוט תחומי הליבה
•ניהול המימון – תחום זה מתרכז בהקניית הכלים לקבלת החלטות הנוגעות למימון הפעילות הכלכלית של ארגון. הסטודנט לומד כיצד למצוא משאבים כלכליים למימון תשומות כגון ייצור ושיווק. בנוסף, תחום המימון מכיל בתוכו נושאים כמו חלוקת רווחים והשקעות, מדדי ביצועים ותקצוב הון.
•ניהול השיווק – תחום זה כולל הקניית כלים לקבלת החלטות הנוגעות לאופני השיווק של המוצרים או השירותים אותם מציע הארגון. בין היתר לומד הסטודנט כיצד לקבל החלטות כגון עיצוב ומיתוג מוצר, כיצד לקבוע מחיר למוצר וכיצד להגביר את מודעות הצרכן אליו.
•ניהול הייצור – תחום זה מקנה ידע הנוגע להתייעלות תהליכי הייצור במטרה להגיע למקסימום רווח במינימום עלות.
•ניהול מערכות מידע – תחום זה נוגע למערכות הממוחשבות של הארגון ומקנה ידע וכלים לניהול נכון של הפעילות הממוחשבת בארגון, מניעת תקלות וצרכי אבטחת מידע.
•ניהול משאבי אנוש – תחום זה מקנה כלים יישומיים בכל הנוגע להנעת עובדים בארגון, החדרת מוטיבציה, הגברת יעילות ותפוקה.
•התנהגות ארגונית – תחום זה מקנה כלים לניהול ההון האנושי של הארגון. הצלחת הארגון קשורה לתרבות הארגונית שלו, לכישורי המנהיגות של מנהליו וליכולתם להעצים את נאמנותם של עובדיהם לארגון ולמטרותיו.
•ניהול התפעול – תחום זה נוגע לתהליכי הייצור של מוצרים או שירותים שהארגון מספק. מדובר בתחום מרכזי בתוכניות לימוד מנהל עסקים, המעניק לסטודנט ידע רב לגבי המערכת התפעולית בארגון ולגבי הקשרים שלה עם יתר היחידות בארגון.
•מתמטיקה, כלכלה וסטטיסטיקה – קורסים אלה מקנים ידע הנוגע לשימוש במודלים וכלים מתמטיים העשויים לשפר את ניהול הפירמה.

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מעניק לבוגרי התואר במנהל עסקים ידע נרחב במגוון תחומי ליבה, כמו גם כלי ניתוח וכלים לקבלת החלטות ארגוניות. ישנו דגש מיוחד אודות המחשת הקשר שבין נושאי הלימוד לבין העולם העסקי, באופן המקנה לבוגריו את היכולות ליישם את שלמדו כשהם יוצאים אל העולם האמיתי.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.