מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
strip

לימודי L.L.B. לתואר ראשון במשפטים



מבנה הלימודים

תחום המשפטים עוסק בחקר החוק ובאכיפתו. ניתן לקשר אותו לתחום מדעי החברה, המדינה והרוח אודות לאופיו האינטרדיסציפלינרי. לימודי משפטים הם אחד ממקצועות הלימוד המבוקשים והיוקרתיים ביותר בארץ, הביקוש הרב הפך את המקצוע לתחרותי מאוד ולכן חשוב להשקיע ולרכוש השכלה במוסד אקדמי בעל קבלות בתחום. הצלחה במקצוע זה דורשת ידע נרחב בדיסציפלינות שונות ולכן מוסד אקדמי מוביל ישלב במסלול לימודי משפטים קורסים נוספים מתחום מדעי החברה והרוח.

מסלול לימוד משפטים

מסלול הלימודים אורך כארבע שנים. בשנתיים הראשונות של התואר לומדים הסטודנטים קורסי יסוד מרכזיים בתחום המשפטים ובתחום מדעי החברה והרוח, אשר מקנים להם את הכלים להתפתח, להרחיב אופקים ולהתמקצע בתחומים נוספים. בשלבים מתקדמים יותר של התואר יכולים הסטודנטים לבחור תחום משפטי מסוים כגון המשפט הפלילי, המשפט המסחרי, דיני משפחה, דיני נזיקין, או דיני מקרקעין ולהתמקד בקורסי בחירה הקשורים אליו.

התמחות בתום הלימודים

על מנת לעסוק בעריכת דין יש להתמחות במשך שנה במשרד עורכי דין ולעבור את בחינות הלשכה. המרכז האקדמי מכין את הסטודנטים שלו היטב ומשקיע רבות בפיתוח המחשבה המשפטית של הסטודנטים ובהרחבת אופקיהם. לשם כך מעסיק המרכז האקדמי את טובי המרצים בישראל ומאמין כי חלק נרחב בהשכלה משפטית איכותית נעוץ בטיבם ובאיכותם של המרצים.

תחומי משפט עיקריים

אנו מאמינים בהקניית ידע נרחב המתפרש על פני תחומים רבים. לימוד משפטים כולל השכלה נרחבת בתחומי הליבה הבאים:
• המשפט הפלילי – ענף משפטי המתמקד בהגדרת התנהגויות חברתיות מסוימות כשליליות ובלתי חוקיות. מדובר בכללי התנהגות אשר העובר עליהם יואשם בביצוע עבירה פלילית שדינה נקבע בהתאם לעונשים הקבועים בחוק. חובת האכיפה במשפט הפלילי מוטלת בראש ובראשונה על המדינה באמצעות התביעה הכללית.
 
• המשפט האזרחי – מדובר במספר ענפים משפטיים העוסקים במערכות היחסים שבין אזרחים במדינה. ענפים מרכזיים במשפט האזרחי כוללים:
- דיני חוזים העוסקים בהסכמים שנכרתו בין אזרחים.
- דיני נזיקין העוסקים בנזקים שנגרמו לאדם כלשהו על ידי אדם אחר.
- דיני משפחה העוסקים סוגיות כגון רווחת ילדים, נישואין וגירושין.
- דיני קניין העוסקים בבעלות על רכוש ובזכות לבעלות על רכוש.
- דיני עבודה העוסקים במערכות היחסים שבין עובדים למעבידים.
 
• המשפט החוקתי – עוסק בחוקים יסודיים הנוגעים לסמכות של גופים שונים, ביחס לחקיקה. לא לכל מדינה יש חוקה, אך לכל מדינה יש את חוקי המדינה שלה, המחייבים את הממשלה לפעול לפיהם.

המשפט המנהלי – תחום משפטי הבא להסדיר את פועלן וסמכותן של רשויות המנהל הציבורי במדינה.
 
•המשפט הבינלאומי – עוסק ביחסים שבין מדינות או בין אזרחים וגופים משפטיים במדינות שונות.

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים חרט על דגלו את החובה להעניק לבאים בשעריו את ההכשרה המקצועית המקיפה, האיכותית והטובה


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.