מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
strip

תואר ראשון במשפטים (LL.B.) עם התמחות בדיני High Tech והון סיכון



מבנה הלימודים

תואר ראשון במשפטים (LL.B.) עם התמחות בדיני  High Tech והון סיכון

ענף ההיי-טק הישראלי פורח. בשנים האחרונות ידע המשק הישראלי סדרה בלתי פוסקת של אקזיטים, הנפקות וגיוסי ענק: פעילות עסקית ענפה שהעשירה קרנות הון סיכון ויזמים רבים – חלקם צעירים מאד, חלקם יזמים "סדרתיים". בפי כל מתגלגלים שמות של חברות הזנק ("סטארט אפ") ישראליות כמו Waze (שנרכשה על-ידי גוגל תמורת למעלה ממיליארד דולר), Mobileye (שהונפקה בבורסה של ניו יורק לפי שווי של כחמישה מיליארד דולר), Viber (שנמכרה בכ-900 מיליון דולר), Intucell (שנרכשה על-ידי Cisco תמורת 475 מיליון דולר), SuperDerivatives (שנמכרה ב-350 מיליון דולר), Onavo (שנרכשה על-ידי פייסבוק תמורת למעלה מ-100 מיליון דולר) או CyActive (שנרכשה על-ידי PayPal בכ-65 מיליון דולר). רק בשנת 2014 הניבו תעשיות ה-Tech, ה-BioMed וה-Cyber הישראליות עסקאות בשווי כולל של כמעט 15 מיליארד דולר (מתוכם כמעט עשרה מיליארד בהנפקות וכחמישה מיליארד בעסקאות מיזוג ורכישה).

ליווי משפטי של פעילות בענף ההיי-טק הוא מאתגר ומורכב. הוא מצריך ידע משפטי מעמיק בכמה תחומי משפט גם יחד, הבנה עסקית ויכולות אנליטיות. עם זאת, זהו תחום משפטי מן המתגמלים שיש – אינטלקטואלית וחומרית גם יחד. עורכי-הדין המועסקים בתחום נמצאים תמיד בראש טבלאות השכר בשוק עריכת הדין. יתרה מכך, בידע משפטי בתחום ההיי-טק יש כדי לפתוח הזדמנויות תעסוקה לא רק בישראל אלא גם מחוצה לה, לא רק בעולם המשפט אלא גם בעולם העסקי בכלל.
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת-גן גאה להציע, לראשונה בישראל, תכנית לתואר ראשון במשפטים עם התמחות בדיני High Tech והון סיכון. התכנית מיועדת למי שחפצים לעסוק כעורכי-דין בתחום או לאלו המעוניינים ללמוד את ההיבטים המשפטיים הכרוכים בעבודה בתעשיית ההיי-טק.

המשתתפים בתכנית ילמדו לתואר ראשון (LL.B.) במשפטים עם התמחות בתחום של דיני היי-טק והון סיכון.

דוגמא לקורסי התמחות:

  • מסחור טכנולוגיה
  • דיני פטנטים
  • דיני זכויות יוצרים,
  • מיסוי היי-טק
  • משפט ואינטרנט
  • CyberLaw
  • דיני ניירות ערך
  • מבוא למשפט סיני



תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.