בית איזי שפירא

 

לשינוי איכות החיים של אנשים עם מוגבלויות

logo
הלימודים מתקיימים רעננה
רעננה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס שילוב אומנויות ככלי שיקומי



מבנה הלימודים

מטרות הקורס: הקורס יקנה למשתתפים ידע עיוני ומעשי בעבודה יצירתית מול אוכלוסיות מיוחדות המתאימה לכל גיל. הקורס מתבסס על התפיסה הרואה באמנות אמצעי לביטוי עצמי והעצמה אישית ומדיום המפתח את כישוריהם הקוגניטיביים, הרגשיים, החברתיים והסנסו-מוטוריים של המטופלים, ומזמן להם פעילות המעשירה את עולמם.

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בעבודה כמדריכים באמנות משקמת במרכזים לאוכלוסיות מיוחדות ברחבי הארץ.

תכני הקורס: * מפגש עם זרמים שונים באומנות  * הגדרת תפקיד, תפיסה וזהות מקצועית * הכרת האוכלוסיות המיוחדות * מפגש עם חומרים כלים וטכניקות עבודה מגוונות – תנועה, מוסיקה,  ביבליותרפיה, תאטרון בובות ועוד * פסיכולוגיה התפתחותית * שלבי התפתחות הציור הילדי *  דרכי טיפול וגישות שונות * הכרות עם מקצועות הבריאות * מקומה של היצירה כמובילה תהליכים לביטוי אישי וחוויתי

מרכזת הקורס: 
גב' שרה סלע – משקמת באמנות בכירה


תנאי קבלה

קהל יעד:
עובדי הוראה בחינוך הרגיל והמיוחד, מטפלים בתחום החינוך המיוחד והורים לילדים עם צרכים מיוחדים.


משך הלימודים

מתכונת הלימודים: 480 שעות אקדמיות (2 סמסטרים), ובנוסף 110 שעות התנסות ועבודה מעשית

פתיחת הלימודים: אוקטובר 2019 , הקורס יתקיים בימי רביעי בשעות 09:00-16:30  ובנוסף ,  6 ימי שישי הפזורים על פני השנה.


תעודה / הסמכה

תעודה:
מדריך מוסמך בשילוב אומנויות ככלי שיקומי מטעם היחידה להשתלמות ולהדרכה, בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן ומכון טראמפ ללימודי המשך בנכויות, בית איזי שפירא.
הקורס מוכר לשנת שבתון


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.