logo
הלימודים מתקיימים בחולון
חולון

מפת הגעה

חולון
גולומב 52, חולון
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול פרויקטים – הכשרה הלכה למעשה



מבנה הלימודים

"זה פרויקט" הפך למטבע לשון אותו אנו שומעים מכול עבר. התאגידים השונים, חברות עסקיות כמו גם תקציביות, מקימים מחלקות PMO – Project Management Offices  אשר מיישמות כלים של ניהול פרויקטים כשגרת עבודה יום- יומית, לא רק עבור מהלכים חד פעמיים.

ידע במתודולוגיה של ניהול פרויקט, היכרות עם תפישות הניהול השונות, הכלים הממוחשבים הקיימים בשוק (מעבר ל-MS Project ה"קלסי") – כל אלה הם בבחינת מיומנויות חובה בכול רמות הניהול: מרמת המנהל הבכיר אשר תפישת ניהול הפרויקט מנחה אותו במהלכי ייזום ובקרה, דרך רמת ניהול הביניים אשר לומד להפיק ולהשתמש במידע הניהולי ועד לרמת העובד, "העוסק במלאכה", אשר מייעל עבודתו מכוח השפה, הכלים והנהלים המתאימים.

מתודולוגיה של ניהול פרויקטים כוללת בתוכה היבטים של ניהול סיכונים, מדדי בקרה, שיטות הערכה, ניהול התקשורת הבינאישית, מיומנויות רכות כגון ניהול דיונים ומעקב החלטות – כל אלה כלי ניהול מן המעלה הראשונה.

ההכשרה "ניהול פרויקטים הלכה למעשה" - אותה ב HIT מכון טכנולוגי חולון, שמה לה למטרה להכשיר את תלמידיה להפוך להיות מומחים בנושא, לאפשר לכל אחד מהם לממש הכשרה זו בעבודתו – בהתאם למדרג הניהולי והתפקיד שלו.

דרישות הלימוד
השתתפות פעילה במסגרת השיעורים, עבודה אישית בבית, הגשת עבודות מידי שבוע, עמידה בהצלחה בהגשת סוף הקורס ונוכחות ב-80% מהשיעורים לפחות.

סגל המרצים
אמנון אלבי רכז ומרצה הקורס הוא מהנדס תעשייה וניהול, מוסמך במנהל עסקים אשר עוסק בניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע, לוגיסטיקה ויוזמות נדל"ן זה שנים רבות. אמנון מרצה באוניברסיטת בן גוריון, MENTOR לחברות Start Up ויזם בעצמו.

נושאי הלימוד

  • הרקע המתודולוגי – מהתפישות הבסיסיות/ותיקות ועד העדכניות (Lean, Scrum, Agile)
  • חשיפה לאותן מיומנויות רכות הדרושות לנו כגון: העברת מצגת, ניהול דיון
  • הכרות עם כלי ניהול ממוחשבים והעמקה תוך תרגול ב- MS Project
  • לימוד העולם סביבנו: אסדרה (רגולציה), היבטים משפטיים, ניהול כספים, מדדי הצלחה
  • היבטים מיוחדים של ניהול פרויקטים בתחומים של: יזמות, מערכות מידע, נדל"ן, פיתוח

כל אלה בדרך של הרצאה, ניתוח אירועים ותרגול
התלמידים יכינו פרויקט בנושא מתחום עבודתם. פרויקט זה נכין במהלך הקורס
(במקביל לנושאי השיעור).
התוצרים של עבודה זו: תיק פרויקט, ONE PAGER ומצגת בפני הכיתה.

הצטרפו אלינו לעולם המרתק של מנהלי פרויקטים


תנאי קבלה

קהל היעד
הלימודים מתאימים למנהלי פרויקטים מתחומים שונים, המעוניינים לחדד את הידע הקיים ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום, כמו גם לבעלי מקצוע המעוניינים לשדרג את יכולותיהם ולכל המעוניינים להשתלב בתפקיד חשוב ומרכזי זה בארגונים המובילים במשק.

תנאי קבלה
הקבלה לקורס כרוכה בראיון הכרות אישי.


משך הלימודים

מתכונת הקורס
80 שעות לימוד למשך כחמישה חודשים.

הלימודים מתקיימים:
פעם בשבוע בשעות 18:00-21:00.


תעודה / הסמכה

קבלת תעודת גמר בניהול פרויקטים מטעם בית הספר ללימודי תעודה  במכון הטכנולוגי חולון HIT. בנוסף, הבוגרים יקבלו סיוע, יעוץ, הכוונה וליווי להמשך דרכם.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.