logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס צילום דיגיטלי ופוטושופ



מבנה הלימודים

קורס הצילום הדיגיטלי ממשיך את המסורת הנפלאה של קורסי הצילום הבסיסיים והמתקדמים שלנו. הקורס מקיף מגוון רחב מאוד של נושאים ומעניק לצלם הדיגיטלי את הכלים העדכניים ביותר הנדרשים לו במסגרת עבודתו כצלם מקצועי.

קורס הצילום הדיגיטלי אינו מתרכז רק בצילום דיגיטלי אלא גם בתוכנת עריכת התמונות  Photoshopהמהווה מרכיב חשוב בעולם הצילום בכלל ובעבודתו של צלם דיגיטלי בפרט! הלומדים בקורס יתנסו בתוכנת ה- Photoshop , תוך שילובה ביסודות הצילום והצילום הדיגיטלי.
הקורס משולב עם סדנאות בשטח ויקנה ללומדים כלים ליצור תמונות מדהימות דרך קבע.
תוכניות הקורסים מתבססות על שנים של ניסיון בתחום הוראת הצילום ושמות דגש על פיתוח זווית אישית בצילום ויכולת לראות את הדברים באור אחר.
אצלנו לומדים לראות את האור בצילום עוד לפני התמונה!
 
מטרת התוכנית 
הקורס מקנה ידע נרחב בתחומי הצילום הדיגיטלי ובתחום עריכת התמונות בעזרת ה,Photoshop תוך שימת דגש על פיתוח זווית אישית בצילום.
במהלך הקורס הסטודנטים רוכשים כלים המאפשרים להם לראות ולפסל באור 'כמו טובי הצלמים' ולומדים להבין את התהליכים המניעים את התמונה, מה הופך תמונה לתמונה מרגשת וכיצד לעשות זאת הלכה למעשה. 

קהל היעד
 
הקורס מיועד לכל חובבי הצילום באשר הם, ללא תנאים מוקדמים, בעלי רצון ונכונות.


תנאי קבלה

על הלומדים להצטייד במצלמה דיגיטלית (בעלת שליטה ידנית על החשיפה).
ידע בסיסי בהפעלת מחשב (וזאת כדי להבטיח לימוד נכון וקל של תוכנת ה Photoshop)/
מומלץ להצטייד בחצובה במהלך הקורס.

משך הלימודים

הלימודים יתפרסו על פני 15 מפגשים בני 4 שעות אקדמאיות, אחת לשבוע בשעות אחה"צ. סדנאות יתקיימו בימי ו' בבוקר.

תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות התכנית (הכנת שיעורי הבית, הגשת עבודת גמר) תוענק תעודת גמר מטעם הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.