מכללת ביטוי

 

מכללת בוטיק לאמנות ועיצוב

logo
הלימודים מתקיים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אימון באמצעות אומנות



מבנה הלימודים

בית הספר לאימון באמצעות אמנות של מכללת "ביטוי" לאמנות ועיצוב מציג תכנית אימון יצירתית להכשרת מאמנים באמצעות אמנות. התוכנית הייחודית והראשונה מסוגה בארץ ובעולם, פותחה על ידי ד"ר בלה נוביצקי ומשלבת בין אימון מקצועי ואפקטיבי ובין אמנות כאמצעי ביטוי ליצירת שינוי, שיפור והשגת המטרות והיעדים. מסיימי הקורס בהצלחה יהיו זכאים לתעודת מאמן מלשכת המאמנים בישראל. הקורס מועבר על ידי מאמנים בכירים, חברי לשכת המאמנים הארצית
ועל ידי טובי המטפלים באמנות בארץ.

תהליך אימוני בנוי על דיאלוג בין מאמן ומתאמן. האימון מהווה אמצעי למציאת פתרונות והגעה לתוצאות, תוך מציאת הפערים בין המצב עכשווי למצב הרצוי העתידי. הקורס מעצים, מעודד ומפתח בתהליך מודע את היצירתיות ובכך מצליח להניע תהליכים ולהשיג יעדים ומטרות. אימון באמצעות אמנות מתאים לאימון פרטני ואימון עסקי, ליחידים ולקבוצות.

הקורס "אימון באמצעות אמנות" בנוי מסדנאות חווייתיות המשלבות בתוכן הן את האימון והן את האמנות. 
 
אורך כל מפגש הוא 5 שעות אשר מחולקות לשני חלקים:
חלק ראשון הכולל תכנים אימוניים מתחום ידע האימון המועברים בצורה חווייתית ומבוססים על התנסויות רבות, פרזנטציות של המנחה, עבודה בקבוצות, הדגמות אימוניות שמעביר המרצה את המשתתפים בקורס ועוד.
בחלקו השני של כל מפגש נעמיק ונתנסה בתוכן שנלמד בחלק הראשון, דרך תכנים אמנותיים הכוללים חשיפה לטכניקות אמנות מגוונות, הכרות והתנסות עם חומרים אמנותיים שונים שתורמים ומקדמים את תהליך האימון.

בין תכני הקורס
* הכרות עם יסודות המקצוע, מודל אימון ויכול הטמעת התהליך האימוני.
* מהם הערכים האישיים שלי? כיצד מגלים אותם?
* מהו החזון שלי? כיצד בונים חזון? כיצד בונים תכנית פעולה להשגת החזון?
* כיצד בונים אמון עם מתאמן, יצירת סביבה בטוחה ותומכת שהם חלק בלתי נפרד ובסיסי לכל תהליך אימוני.
* אלו כלים צריך מאמן? מהם הכלים השונים לאימון?
* אתיקה מקצועית
* מהי תקשורת ישירה? שימוש בשפה שתיצור השפעה חיובית על המתאמן
*תכנון ובנית תכנית פעולה הכוללת יעדים ומטרות.
כאמור, בנוסף לתכנים אלו, אתם מקבלים בכל מפגש כלי אמנותי שונה ומיוחד, המהווה אמצעי חשוב דרכו תוכלו להעמיק ולשדרג את התהליך האימוני כמאמנים.
* על פי כללי לשכת המאמנים הארצית, לאחר קורס האימון (175 שעות ) יש לעבור הכשרה (סופרויז´יון) של כ- 60 שעות בה המתאמן עובר בעצמו אימון מספר פגישות ושאר הפגישות הוא נותן אימון למתאמנים בהשגחה של מאמן בכיר, וזאת על מנת שיוכלו להתקבל כמאמן חבר בלשכת המאמנים

אנו במכללת ביטוי מציעים הכשרה כזו כהמשך לקורס הבסיס.


משך הלימודים

הקורס מורכב מ – 26 מפגשים (175 שעות אקדמיות) ונערך במפגשים שבועיים (ימי שני)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.