logo
הקורסים הם פנים ארגוניים ומתקיימים בארגונים בכל רחבי הארץ
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

סדנא בנושא טלמרקטינג ( סדנה פנים ארגונית בלבד)



מבנה הלימודים

סדנא בנושא טלמרקטינג ( סדנה פנים ארגונית בלבד)

מבנה הקורס  הסדנא מיועדת לארגונים וחברות המעוניינים בסדנא עבור קבוצת עובדים או מנהלים בחברה (לא מיועד ללקוחות פרטיים)

רקע
בתחום המכירה הטלפונית שבו "כמעט כולם" מבצעים מכירות או תאום פגישות בטלפון, על איש המכירות לנהל שיחה במיומנות ובמקצועיות ולפעמים תחת לחץ ומפגש עם לקוחות לא נעימים. הוא צריך לדעת לפתוח שיחה, להפגין מקצועיות ליצור עניין ואמון ולקדם מכירה.

מטרת הלימוד
לימוד שיטות וכלים לניהול שיחת המכירה בטלפון
תרגול מיומנויות לניהול שיחת מכירה מקצועית ומנצחת

אוכלוסיית יעד
הסדנא מיועדת לצוותים או עובדי מוקד העוסקים במכירה טלפונית או תאום פגישות (טלמיטינג) בתפקידים שונים: 
- מכירת מוצרים /שירותים 
- שיחות נכנסות למכירה 
- מועדוני לקוחות / מנויים 
- ארגוני התנדבות /התרמות 
- יועצי לימודים/ משווקי לימודים/יועצי פרסום 
- מתאמי פגישות למגזר פרטי /עסקי

נושאי לימוד
- כללים לניהול שיחת מכירה טלפונית (תאום פגישה) מקצועית מנצחת
- פנייה טלפונית – קצרה ויוצרת עניין - איך עושים זאת
- איתור צרכי לקוחות בשיחת טלפון קצרה- משימה אפשרית?!
- טכניקות לטיפול בהתנגדויות
- כללי עשה ואל תעשה בשיחה והימנעות מטעויות נפוצות
- הצגת תועלות המוצר והתאמה ללקוח
- טכניקות סגירה וחיזוק המכירה
- התמודדות עם טיפוסי לקוחות שונים
- שיחת מכירה (או תאום פגישה) איכותית- כיצד לעשות זאת
- תקשורת מכירה: הקול, הקשבה, הבנה ומענה ב"שפתו" של הלקוח
- איך ליצור אמון ושתוף פעולה עם הלקוח
-העמקת מכירהUPSAIl-  (יועבר לפי מדת הרלוונטיות לעבודת המשתתפים)

הלימוד הוא יישומי והמשתתפים יתרגלו סימולציות של שיחות מכירה (או תאום פגישות) לגבי המוצרים/שירותים שלהם. התרגול יעסוק במצבי אמת מעבודתם ובהתייחס ללקוחות שלהם, ההתנגדויות הרלוונטיות אליהם וכד´. במידה ויש במקום הקלטת שיחות, ייעשה ניתוח של שיחות טלפוניות ללימוד והפקת לקחים.

הקורס הוא פנים ארגוני. לפני ההדרכה תתבצע הכנה להכרת החברה והמוצרים/ שירותים אותם היא מוכרת, אופי המכירה הטלפונית וכד´. כך יהיה ניתן להתאים את הלימוד ותרגול השיחות למכירת מוצרי/ שרותי החברה.


אימון וליווי
ניתן לקיים גם אימון אישי במקום העבודה לצוות העובדים (מוקד). בפגישות האימון יישב המאמן עם העובד יבצע הקשבות לשיחות וייתן משוב תוך כדי ניהול השיחות בפועל, ילמד מיומנויות ייתן טיפים במכירה ועוד.

מועדים ומיקום
מועדי הקורס יתואמו עם החברה / עסק בזמנים המתאימים להם. הקורסים מתקיימים בארגונים בכל רחבי הארץ (בארגון או במקום אחר המתאים לו).


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.