logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

גאלרי אקדמי
פייר קניג 33 ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס שעוות ועיצוב גבות



מבנה הלימודים

בית ספר לעיצוב גבות ושעוות בירושלים - בית הספר לעיצוב גבות ושעוות בירושלים, מסמיך אותך בטכניקות מריטה, סוגי שעוות, תיקון ושיקום הגבות והתאמתן למבנה הפנים והעיניים.

היגיינה ואסתטיקת הגוף חשובות לנו מאוד להרגשת נוחות וביטחון, במיוחד כנשים המתגוררות במדינת ישראל שידועה כבעלת אקלים חם. ואכן, ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות באיכות החומרים וטכניקות הטיפול בשעוות.

כמטפלת עתידית תוכלי להקל על נערות ונשים רבות על ידי מתן טיפול איכותי ומיומן בשעוות ולתרום רבות להרגשתן האסתטית.

עיצוב הגבות הפך בשנים האחרונות לאפקט אומנותי חשוב מאוד בחיי האישה ומתחיל גם בעולם הגברים. אם תשאלו איזה פרט בפנים החשוב ביותר? ברוב המקרים תקבלו את התשובות הבאות: עיניים, שפתיים או אף. התשובה המקצועית היא, מה לעשות, גבות!
לגבות יש תפקיד חשוב בעיצוב מראה הפנים, הן תוחמות את הבעתנו ומציירות עבורנו את הבעת הפנים הראשונית איתה אנחנו מסתובבים כל היום. גבה המסודרת נכון יכולה לחולל פלאים ולהיפך...זה הזמן "לעשות" גבות...

מטרת הקורס
להכשיר מטפלות בשעוות בעלות ידע ומיומנויות מקצועיות ברמה העיונית והמעשית.
להקנות לך כמטפלת בשעווה את היכולת להעניק ללקוחותייך את הטיפול הטוב ביותר בכל הרמות. לתת טיפים וכלים מעשיים שניתן ליישמם במסגרת הטיפולים האסתטיים.

תוכנית לימודים:
אנטומיה ופיזיולוגיה של העור והשערה (מבנה השערה, שלבי צמיחת השערה)
התמודדות עם תופעות פיזיולוגיות ופתולוגיות, סוגי שעוות והבדלים ביניהן, שעוות שרף קרות חמות, שעוות סוכרים, טכניקות מריטה, תיקון ושיקום גבות, התאמת ו/או הרמת הגבה בהתאם למבנה הפנים, העיניים, המצח והסנטר, התאמת צבעים לגבות וריסים שינויי פיגמנטים, סקירה מקיפה ויסודית על התכשירים והכלים המשמשים בתהליך העבודה, שימוש ופרקטיקה בעבודה עם כלים מקצועיים שונים.

הקורס כולל:
חוברת הדרכה מפורטת על כל שלבי הקורס.
חומרים לתרגול בשעות הלימודים.
ערכה עשירה.
10% הנחה על כל מוצרי Gallery Nails ברכישות מרוכזות


משך הלימודים

10 מפגשים בתדירות של פעם בשבוע, משך כל מפגש 3 שעות.
הקורס מתקיים בשעות הבוקר (09:30-12:30) והערב (17:00-20:00) לבחירתך.

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס ייערכו בחינות עיוניות ומעשיות, למסיימות בהצלחה את המבחנים תוענק: תעודה מטעם "גלרי -– האקדמיה למקצועות היופי

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.