logo
הלימודים מתקיימים בחיפה ואון ליין
חיפה

מפת הגעה

סניף חיפה- בית דירן
שדרות ההסתדרות 49, חיפה
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס אבטחת מידע וסייבר



מבנה הלימודים

מבנה הלימודים

אנו גאים להציג בפניך קורס אבטחת מידע וסייבר מתקדם ומקיף! טובי המומחים מהחברות המובילות בתעשייה, בנו עבורך את מסלול זה על מנת לספק לך סל כלים פרקטי לקריירה כאיש סייבר מקצועי בעולם של התקפות מתקדמות ומתוחכמות המהוות איום ממשי על אזרחים, תאגידים ואף על מדינות שלמות.
קורס אבטחת מידע וסייבר עם התמחות בPenetration Testing- Reverse Engineering& Ethical Hacking
אנו גאים להציג בפניך קורס אבטחת מידע וסייבר מתקדם ומקיף! טובי המומחים מהחברות המובילות בתעשייה, בנו עבורך את מסלול זה על מנת לספק לך סל כלים פרקטי לקריירה כאיש סייבר מקצועי בעולם של התקפות מתקדמות ומתוחכמות המהוות איום ממשי על אזרחים, תאגידים ואף על מדינות שלמות.

המסלול יספק לך מתודולוגיות שונות, ידע, כלים וטכניקות מתקדמות לפריצה לעולם אבטחת המידע והסייבר. כל זאת על מנת לאפשר לך להשתלב כבר בסיום ההכשרה בתפקידי מפתח בתעשייה. מדובר בתפקידים הדורשים אחריות רבה ונחשבים לרגישים ביותר בכל ארגון – קטן כגדול. כך, תוכל לשמש חומת הגנה למקום העבודה העתידי שלך מפני קשת רחבה של מתקפות שונות, ולפתור את האתגרים שיעמדו בפניך ביעילות יתרה.

מדוע כדאי לך ללמוד אבטחת מידע וסייבר ב- HackerU ? 

  • תוכל לבדוק את זיקתך לתחום בעזרת שלב מיון ייחודי, ללא כל סיכון כספי! 
  • מלגה עד 7,000 ₪ לעוברים את שלב המיון
  • החזר כספי למי שאינו ממשיך לשלב הקורס המורחב 
  • HackerU  מתפקדת כמרכז הדרכה בינלאומי מורשה - EC-Council
  • תרגול מעשי ופרקטי במעבדות מקצועיות מהבית המדמות "מצב אמת"
  • התחייבות חוזית לעבודה לבוגרי המסלול! 
  • מסלול Cross Platform שמטרתו להכין אותך לכל סוגי ההתקפות הקיימות 
  • הכנה לבחינת ההסמכהCCNA  שהינה ההסמכה המקצועית לניהול ותפעול רשתות תקשורת מטעם חברת Cisco

מבנה המסלול:
סך הכל כ- 595 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן כ- 20 שעות לימוד שלב מיון.
בנוסף יוקדשו 390 שעות לימוד לתרגול מעשי במעבדות מהבית המדמות 'מצבי אמת'.



תנאי קבלה

המסלול מתאים הן לחסרי רקע בתחום שהינם בעלי תשוקה לעולמות הסייבר ואבטחת המידע ומעוניינים לרכוש ידע מקצועי ולהשתלב בשוק העבודה בתפקידי אבטחת מידע וסייבר והן לבעלי רקע המבקשים להרחיב את אופקיהם ולהעשיר את הידע שברשותם.

בתחילה, תגיע לפגישת ייעוץ מול יועץ לימודים מקצועי שלאחריה תשתלב בשלב המיון האורך כ-20 שעות לימוד אקדמיות. מטרתו של שלב זה היא לבחון את התאמתך לתחום ולאפשר לך לבדוק גם את מוסד הלימודים – האווירה, המרצה, תחומי הלימוד ועוד. בתום שלב המיון תעבור לקורס המורחב בו יילמדו נושאים מגוונים בהרחבה; Cisco, Windows Server 2012, Python, Advanced Infrastructure Attacks, Cross Platform Elevation of Privilege, Python Programming For Security, Web Application Penetration Testing, Introduction To Malware Analysis & Reverse Engineering, Mobile Security, Hacking Fundamentals & CEH Exam, תשתית Cyber  ועוד.



משך הלימודים

לימודי בוקר: נמשכים כ-7 חודשים ומתקיימים שלוש פעמים בשבוע.
לימודי ערב: נמשכים כ- 14 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע.
שלב מיון – 20 שעות.
קורס מורחב – 520 שעות לימוד אקדמיות.

תעודה / הסמכה

כבוגר קורס אבטחת מידע וסייבר ב- HackerU תהיה זכאי לתעודה בינלאומית של EC-Council בשם C|EH
בנוסף לכך תהיה זכאי להסמכה מקצועית לניהול ותפעול רשתות תקשורת מטעם חברת Cisco - CCNA


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.