מרכז ´לילה טוב´

 

´לילה טוב´ להרגלי שינה בריאים

logo
הלימודים מתקיימים בהוד השרון
הוד השרון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי ייעוץ שינה



מבנה הלימודים

קורס להכשרת יועצות שינה בשיטה שפותחה לאחר לימוד מקיף וחקר מעמיק על שינה של ילדים ותינוקות, ולאור ניסיון עם אלפי משפחות בארץ ובעולם. הורים רבים חווים בעיות שינה עם ילדיהם ורובם זקוקים לסיוע. שיטת 'לילה טוב' מציעה פתרון מעשי ומוכח לבעיות שינה, ומתחייבת למענה תמידי ואמיתי לבכי של הילד ולצרכיו, התהליך מותאם לכל משפחה לאחר אבחון מעמיק ומקצועי.
אם גם אתם רוצים לייעץ להורים בנושא הרגלי שינה, הצטרפו לקורס ותיהנו מעבודה מאתגרת, עסק מתגמל ובית שיתמוך בכם.
 
מקום הלימודים
הוד השרון
 
מתכונת הקורס
16 מפגשים בני 5 ש"ל. הקורס הקרוב יתקיים ביום חמישי 19.2.15 בין השעות 17:00-21:00,  כולל סטאז' עם הורים בתהליך ללימוד הרגלי שינה בפועל, תוך ליווי, ניתוח והפקת לקחים בכיתה.
 
תנאי קבלה
תואר ראשון וראיון קבלה
 
הסמכה
תעודה של יועצת שינה מוסמכת בשיטת 'לילה טוב'. המרכז מהווה בית מקצועי עבור בוגריו, ותומך בכל שלב גם לאחר סיום הלימודים, בתמיכה מקצועית, שיווקית, השתלמויות וימי עיון על בסיס קבוע, לצד קורסי הכשרה בתחום הדרכת ההורים.
 
נושאי הלימוד
- היבטים פיזיולוגיה של השינה
- היבטים פסיכולוגים של השינה
- סוגי בעיות שינה
- סוגי טיפול: יתרונות וחסרונות
- לימוד הירדמות עצמאית ושינה רציפה
- ניתוח תהליכי לימוד הרגלי שינה ומבנה תהליך


משך הלימודים

מס' מפגשים:16
קהל יעד:קורסים לאקדמאים, לימודים ללא בגרות
כתובת:הוד השרון 

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.