איקא הדרכות

 

קורסי קואצ´ינג וייעוץ אסטרטגי בפריסה ארצית

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובראשון לציון, יועץ אסטרטגי בפריסה ארצית
ראשון לציון
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מאמן עמית MCI



מבנה הלימודים

הלימודים מעל גיל 28

אימון הוא תהליך שיטתי, מובנה וממוקד תוצאות המאפשר למתאמן להבהיר את חזונו לעתיד ולבנות תכנית פעולה מעשית לשם מימושו. התפיסה האימונית מתמקדת במימוש החזון על בסיס עקרונות ההצלחה האישיים של המתאמן, בשילוב העצמה ולמידה ודרכם קביעת מטרות והגעה לתוצאות.
מתודת האימון ממוקד התוצאות שפותחה על ידי ראובן כ"ץ הוכיחה עצמה לאורך השנים כשיטה הטובה ביותר למאמנים לבסס אימון ממוקד המקדם את הלקוח במהירות לקראת מימוש חזונו. המתודה מבססת את תהליך האימון על עקרונות החשיבה התוצאתית, ומשלבת יסודות מתורות הניהול המתקדמות. העקרונות מתורגמים לערכת כלי עבודה ומתודה סדורה אשר ביחד מאפשרים לכל מאמן לממש בהצלחה אימון אחר אימון.
 
לראשונה מוצע למאמנים שהוכשרו בשיטות אחרות לרכוש לעצמם את המתודה והכלים של האימון ממוקד התוצאות בקורס קצר ותכליתי. מאמנים העומדים בתנאי הקבלה ויעמדו במטלות הקורס יהיו זכאים לבקש הסמכת 'מאמן עמית' ACI באיגוד הישראלי לקואצ'ינג וייעוץ ממוקד תוצאות – איק"א.

מטרות הקורס

מטרת קורס השלמה למאמנים להכשיר את המשתתפים באופן המעמיק והרציני ביותר לאמן על פי המודל האימוני ממוקד התוצאות. תוכנית הלימוד תחל בהאחדת מושגים ובניית התשתית ללימוד משותף, ותתמקד בהמשך בהקניית עקרונות החשיבה התוצאתית ויישומה המעשי - ערכות כלי האימון ממוקד התוצאות:
ערכת הערכים
ערכת חסמי ההצלחה
מודל תחומי התוצאה
מודל שער החזון
משפט וטקסט החזון
ערכת היעד
המשתתפים יתרגלו את הכלים במהלך הלימוד בכיתה ובעבודה עצמית ויידרשו להגיש את תוצרי עבודתם כחלק ממטלות הקורס. על מנת להשלים את ההכשרה יידרש המשתתף לבצע אימון פרקטיקום. האימון ילווה בדיווח ומשוב (סופרויז'ן) מול המרצה בארבע נקודות לאורך תהליך האימון:
במהלך שיחת ההיכרות.
לאחר ביצוע שער החזון
לאחר הגדרת החזון
בעת הגדרת היעד המרכזי
בנוסף יגיש המשתתף סיכום אימון מפורט.
נושאי הלימוד העיקריים
נושאי מבוא
מושגים
מודל האימון ממוקד התוצאות
עקרונות החשיבה התוצאתית
ערכים כמחוללי פעולה
כלי האפיון האישי
ערכים
חסמים
משאבים אסטרטגיים
תחומי תוצאה


תנאי קבלה

לתוכנית הלימוד יתקבלו מאמנים העונים על הקריטריונים הבאים:
בעלי תואר ראשון, לפחות
בוגרי הכשרת מאמנים בהיקף בן 100 ש"א לפחות

משך הלימודים

אימון אישי - ע"י מאמן מומחה MCI, מטעם איק"א – 16 ש"א (8 מפגשים בני 2 ש"א כל אחד).
באימון קבוצתי - בהנחיית מאמן מומחה MCI מטעם איק"א – 30 ש"א.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.