רשת אורט

 

רשת מכללות ללימודי הנדסאים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רשת אורט?

השאר פרטים ונציג רשת אורט יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקריית ביאליק,
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נתניה
קרית ביאליק
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

אורט בראודה כרמיאל
סנונית 51, כרמיאל, 2161002
המשך...
מכללת אורט קריית ביאליק
רחוב ניר עם 1, קרית ביאליק
המשך...
סניף אורט הרמלין נתניה
אזור תעשיה ספיר החדש, המחקר 2, נתניה, 4250609
המשך...
מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
דרך הטייסים 28, תל אביב יפו
המשך...
strip

לימודי הנדסאי אדריכלות נוף (ירושלים וכפר סבא)



מבנה הלימודים

לימודי הנדסאי אדריכלות נוף ברשת מכללות אורט

תכנית הלימודים נלמדת כיום בסניפים מכללת אורט ירושלים ובכפר סבא. לקבלת פרטים על הליך הרישום ולפגישת ייעוץ והרשמה ניתן להשאיר פרטים ונציג מטעם המכללה יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

למה ללמוד ברשת מכללות אורט?

  • רשת מכללות אורט מקפידה על צוות מרצים בכיר בעל וותק בהדרכה וניסיון עתיר שנים מן התעשייה. בדרך זו מספקים המרצים ערך מוסף חשוב לסטודנטים ומידע עדכני שוטף התואם לצורכי התעשייה.
  • אין הסביבה הלימודית שלמה בלי קמפוס מזמין ונעים המספק אווירה נעימה. ברשת מכללות אורט תיהנו מנגישות גבוהה לתחבורה ציבורית ופרטית, כיתות לימוד מרווחות, אולמות הרצאה, פינות ישיבה ללמידה ועוד.
  • כדי להבטיח למידה אפקטיבית מירבית הקמפוסים מצוידים במעבדות טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מחשבים, תוכנות מחשב ייעודיות וציוד טכנולוגי בהתאם לתכנית הלימודים. בואו לבקר אותנו ולהתרשם מסביבת הלימוד שטיפחנו במיוחד עבורכם.

מה זה בעצם הנדסאי אדריכלות נוף?

אדריכלות נוף מתמקדת בעיצוב המרחב הציבורי כשלרוב היא נוהגת להתמקד בפארקים וגנים שונים, זאת לצד סוגי מבנים שונים המיועדים לצרכים ציבוריים ולרווחת הפרט. הנדסת אדריכלות נוף היא למעשה היישום המתמטי שעומד מאחורי עיצוב ובהקשר של אדריכלות נוף היא מתוארת לרוב כהנדסה ירוקה שכן הממלאים משרות אלו לרוב דואגים ליצור נופים מרהיבים שמשפרים את המראה העירוני.

מדובר באחד מן התחומים ההנדסאיים המרתקים ביותר עבור חובבי הטבע שבינינו שכן התכנית כוללת לא רק אוריינטציה מתמטית ונושאים מתחומי המדעים המדויקים, אלא גם מדעי החיים דוגמת יערנות, בוטניקה, ביולוגיה ועוד.

אז אם אתם מחפשים לעצב את הסביבה ולהשפיע על האופן שמיליוני בני אדם חווים את היומיום שלהם הרי שתכנית לימודים זו תקנה לכם את הידע והיכולת המעשית להשפיע על פארקים, גנים, מרחבים ציבוריים בדמות מבנים שונים, טיילות ועוד.
הנדסאים בתחום זה יכולים להשתלב בחברות תכנון, תשתיות, בניין ואדריכלות, כמו גם בחברות המתמחות בתכנון גנים מורכבים ולחילופין להציע את שירותיהם באופן עצמאי.

מבנה לימודי הנדסאי אדריכלות נוף באורט

תכנית הלימודים אורכת שנתיים במסגרת לימודי יום וזאת בהתאמה לכלל מתכונות לימודי ההנדסאי בישראל. לחילופין, מועמדים המעוניינים לשלב בין תכנית הלימודים לבין חיי משפחה או לחילופין קריירה קיימת, יכולים לעשות זאת בקלות וזאת באמצעות מתכונת לימודי ערב שאורכת 3 שנים של לימודי ערב יחד עם לימודי בוקר בימי שישי.

תכנית הלימודים נחשבת לעמוסה ורוויה במגוון רחב של תכנים והיא כוללת מבואות דוגמת מתמטיקה גבוהה, פיזיקה, סטטיסטיקה ואנגלית טכנית לבין לימודים העוסקים בתחום הבניין והתשתיות כמו תורת החומרים, חוזק ושרטוט טכני ובנוסף משלב זאת עם נושאים מרתקים הנוגעים להכשרה הייחודית של אדריכלות נוף עם לימודי קרקע, גינון, תכנון גנים ופארקים, בוטניקה ועוד.

צעד אחר צעד רוכשים הסטודנטים את הידע התיאורטי והמעשי הנדרש להשתלבות מלאה בתחום תום הגשת פרויקטים תקופתיים ויישום משימות ותרגולים בכיתות מחשב הכוללות תוכנות עיצוב והדמיה תלת ממדית.

עם תום הלימודים נדרשים המשתתפים להגשת פרויקט גמר מעשי המשקף את כלל החומר הנלמד ומאפשר השתפשפות נוספת באתגרים הרבים מולם מתמודדים הנדסאי אדריכלות נוף במקומות עבודתם.

נושאי לימוד
בין הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי הנדסאי אדריכלות נוף באורט, ניתן למנות את התחומים הבאים: מתמטיקה, אנגלית טכנית, פיזיקה, סטטיסטיקה, יסודות השרטוט, גיאודזיה, תכנון גנים, תוכנות מחשב להדמייה תלת ממדית ויצירת שרטוטים, בוטניקה, עיצוב, יסודות האדריכלות, תורת החוזק, חומרי גלם בבניין, תכנון מקדים, מערכות השקיה, קרקעות ועוד.

כלל נושאי הלימוד ישוקללו לכדי פרויקט גמר סופי במהלכו יתנסו המשתתפים בחומר הנלמד ויתמודדו עם אתגרים שונים המאפיינים את דרישות התפקיד בפועל.



תנאי קבלה

תנאי קבלה
על מנת להתקבל ללימודי הנדסאי אדריכלות נוף נדרשים המועמדים לתנאי הסף הבאים הנהוגים בכלל לימודי ההנדסאים בישראל. יש להציג תעודת בגרות מלאה או לחילופין תעודת בגרות חלקית. על תעודת הבגרות החלקית לכלול 3 יחידות לימוד במתמטיקה, 3 יחידות לימוד באנגלית ו-2 יחידות לימוד בלשון והבעה.

אם אינכם עומדים בתנאי הסף הנדרשים ללימודי הנדסאים, ניתן להשתלב בכל זאת בתואר וזאת בכפוף למעבר מכינה טכנולוגית קדם הנדסאית הנערכת בפיקוח המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע. המכינה להנדסאים אורכת כשנה והיא מתפרשת על גבי 2 סמסטרים. המכינה כוללת לימודי אנגלית, לימודי מתמטיקה, לימודי לשון והבעה ומיומנויות למידה.

הרישום עבור המכינה להנדסאים מותנה בהצגת תעודת 12 שנות לימוד. אם אתם בני 30 פלוס ניתן להירשם ללימודי הנדסאי בכפוף להצגת תעודת 12 שנות לימוד בלבד. עם זאת, מומלץ לעבור את המכינה כדי לרענן את החומר שנשכח עם השנים ולהסיר חלודה.

השאירו לנו פרטי התקשרות ונציגינו ישמחו לחזור אליכם בהקדם ולעשות סדר בכל הנוגע לתנאי הקבלה. יחד נבדוק את אפשרויותיכם ונתאים לכם את מסלול הקבלה הנכון ביותר.

קהל יעד

תכנית הלימודים מתאימה לאנשים המבקשים לשלב בין יכולותיהם המתמטיות והאוריינטציה ההנדסית לבין הזיקה לתחומי הטבע והאסתטיקה. מדובר בתכנית מרתקת הכוללת מגוון רחב של נושאים שיחד משתלבים לכדי אחד מן המקצועות המשפיעים ביותר על חיי כל אחד ואחת מאיתנו.


משך הלימודים

משך הלימודים
משך הלימודים הינו שנתיים במתכונת לימודי בוקר. מועמדים שאינם יכולים לאפשר מתכונת עמוסה וזאת לאור חיי משפחה או קריירה קיימת, יכולים לשקול הרשמה למתכונת לימודי ערב האורכת 3 שנים יחד עם לימודי שישי בוקר.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יגישו את פרויקט הגמר הנדרש ויעברו את הבחינות החיצוניות הנדרשות על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע, יקבלו דיפלומת הנדסאי אדריכלות נוף.

בוגר התואר יוכלו להשתלב במשרדי תכנון אדריכלי העוסקים בתכנון גנים ומרחבים ציבוריים שונים. כמו כן, יכולים הבוגרים להשתלב בחברות ציבוריות ולחילופין לספק את שירותיהם באופן עצמאי.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.