רשת אורט

 

רשת מכללות ללימודי הנדסאים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רשת אורט?

השאר פרטים ונציג רשת אורט יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקריית ביאליק,
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נתניה
קרית ביאליק
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

אורט בראודה כרמיאל
סנונית 51, כרמיאל, 2161002
המשך...
מכללת אורט קריית ביאליק
רחוב ניר עם 1, קרית ביאליק
המשך...
סניף אורט הרמלין נתניה
אזור תעשיה ספיר החדש, המחקר 2, נתניה, 4250609
המשך...
מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
דרך הטייסים 28, תל אביב יפו
המשך...
strip

לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי (תל אביב)



מבנה הלימודים

לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי ברשת מכללות אורט

בואו לקחת חלק באופן שבו כל אחד ואחת מאיתנו חווה את השגרה היומיומית ולהחליט על העיצוב של מוצרים שונים בתעשייה הן בשימוש הביתי והן בשימוש המסחרי והתעשייתי.

כל מוצר שאנו צורכים או עושים בו שימוש מעוצב באופן שמשלב בין אסתטיקה גבוהה לבין נוחיות מירבית וזאת כדי ליצור את החוויה האולטימטיבית. בדיוק לשם כך, לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי הנלמדים ברשת אורט כוללים סדנאות עיצוב, התנסות בתוכנות מחשב ייעודיות ותכנית לימודים מקיפה ומעמיקה שמעניקה לסטודנטים ידע תיאורטי מקיף תוך פרטיקה חשובה המאפשרת השתלבות בשוק העבודה בחברות יצרניות העוסקות בתכנון ועיצוב מוצרים.

כיום תכנית הלימודים נלמדת במכללת אורט סינגלובסקי שבתל אביב. לאלו שאינם עומדים בתנאי הקבלה ומבקשים להשתלב בתחום, ניתן לקחת מכינה טכנולוגית להנדסאים הנלמדת במגוון רחב של סניפי רשת מכללת אורט בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, נתניה, כפ רסבא, רחובות וקריית ביאליק.

למה ללמוד במכללת אורט?

  • במכללת אורט גיבשנו צוות מרצים בכיר ואיכותי המגיע מן התעשייה ושנהנה מניסיון עתיר שנים בהדרכה ובחינוך. צוות זה מלווה את הסטודנטים גם במהלך פרויקט הגמר שמקנה ניסיון מעשי מקיף והבנה באשר לתהליכים בשוק העבודה.
  • במכללת אורט תיהנו מסביבה לימודית מתקדמת הכוללת מתקנים לימודיים שונים לסטודנטים, מעבדות מתקדמות, כיתות מחשב ותוכנות מחשב ייעודיות להקניית ניסיון ראשוני חשוב.
  • בד בבד אנו מקפידים על קמפוס לימודים נעים ושקט בסביבה הנגישה לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית וזאת כדי להבטיח תהליך למידה אפקטיבי, מהנה ומועיל.

מה זה בעצם עיצוב תעשייתי?

אם תהיתם מה זה אומר עיצוב תעשייתי, אז מומלץ שתצמצמו את השאלה ותשאלו את עצמכם איפה הוא בעצם לא נמצא? כן, העיצוב התעשייתי נמצא כמעט בכל מקום ומטרתו להפוך מוצרים למועילים יותר מבחינת נוחות אך גם לאסתטיים יותר כדי למשוך את קהל הלקוחות וכדי לספק מענה עיצובי מחמיא לבית ולמשרד.

הנדסאי עיצוב תעשייתי רותמים לתפקידם יכולות הנדסיות שמשולבות עם זיקה עיצובית ופונקציונלית וזאת כדי לספק ערך מוסף למיליוני צרכנים מדי יום. בעזרת מחקר, תכנון ויישום, החלטותיהם של אנשי העיצוב התעשייתי משפיעות על האינטראקציה של הלקוחות והצרכנים, משפרת את איכות חייהם ומעניקה להם מוצר מוגמר שעומד בסטנדרטים גבוהים.

מבנה ומהלך לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי

תכנית הלימודים אורכת כשנתיים בהתאם למתכונת לימודי הנדסאים בישראל. סטודנטים המעוניינים במסלול משולב מתכונת ערב המציעה פריסה רחבה יותר יכולים ללמוד לאורך 3 שנים יחד עם לימודי בוקר בשישי.

במהלך התואר לומדים הסטודנטים כיצד כל מוצר ומוצר טומן בחובו מלאכת מחשבת הכוללת אספקטים עיצוביים ואלמנטים הנדסיים שונים. התואר משלב בין לימודים תיאורטיים מרתקים לבין התנסות מעשית בדמות פרויקטים שנתיים, פרויקט גמר, השתתפות בסדנאות ומעבדות טכנולוגיות ועוד.

צעד אחר צעד לומדים הסטודנטים כיצד ליצור את הסקיצה הראשונית, אילו אלמנטים יש לקחת בחשבון, כיצד המוצר אמור להצליח מבחינה שיווקית ובאילו צורות וצבעים שונים הוא יגיע. מדובר בתחום שכולל מגוון רחב של היבטים שונים המצריכים הבנה מקצועית מעמיקה, היכרות עם חומרי הגלם השונים, הבנה שיווקית, הבנה טכנית, יכולת הנדסית ומתמטית וזיקה לעולמות היצירה.

נושאי לימוד

בתחילה נלמדים מבואות ונושאים כללים דוגמת מתמטיקה גבוהה, פיזיקה, אנגלית טכנית וסטטיסטיקה. בהמשך הופכים הלימודים לממוקדים יותר וכוללים הנדסת אנוש, תולדות העיצוב והאומנות, שימוש בתוכנות גרפיקה דוגמת אילוסטרייטור ופוטושופ, שימוש בתוכנות עיצוב תלת ממדיות דוגמת סולידוורקס, שיווק ומכירה, תמחור, קריאת והכנת שרטוטים, יצירת אבטיפוס, תורת החומרים, עיצוב והתנסות מעשית בסטודיו ליצירת מודלים ותערוכות.


תנאי קבלה

למי התחום מתאים?

אם אתם מחפשים מקצוע שיאפשר לכם ליצור משהו בלתי נשכח ובעל משמעות הן עבור בית העסק והן עבור קהל הצרכנים, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה. לימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי פונים לאנשים שמחפשים את הערך הן באסתטיקה וביצירתיות והן בפונקציונליות מעשית.

את התחום ניתן לרתום לא רק לשימושים גאדג'טיים שונים וניתן לראות את העיצוב התעשייתי מחלחל אל תוך תחומי המדעים והרפואה. למעשה, במסגרת התואר ולאורך התפקיד, תלמדו כיצד לפתח מיומנות לפתרון בעיות ואתגרים ומתן פתרונות עיצוביים שחושבים מחוץ לקופסה.

תנאי קבלה

על מועמדים המבקשים להתקבל ללימודי הנדסאי עיצוב תעשייתי באורט להיות בעלי תעודת בגרות מלאה או לחילופין תעודת בגרות חלקית הכוללת 3 יחידות לימוד במתמטיקה, 3 יחידות לימוד באנגלית ו-2 יחידות לימוד בלשון והבעה.

אם אינכם עומדים בתנאי הקבלה הבסיסיים, ניתן להתקבל בכפוף למעבר מכינה טכנולוגית להנדסאים האורכת שנה (סה"כ 2 סמסטרים) וכוללת לימודי מתמטיקה, אנגלית, לשון והבעה ומיומנויות למידה. בוגרי המכינה שיעברו את הבחינות החיצוניות של המה"ט בציון 55 ומעלה יוכלו להמשיך ללימודי הנדסאים.

הקבלה למכינה כפופה בהצגת תעודת 12 שנות לימוד. לבני 30 פלוס ישנה האפשרות להתקבל ללימודי הנדסאי בכפוף לתעודת 12 שנות לימוד בלבד. מומלץ לבדוק את התנאים המדויקים מול נציגי מזכירות החוג.


משך הלימודים

משך הלימודים

תואר הנדסאי עיצוב תעשייתי ברשת אורט נלמד לאורך שנתיים במתכונת בוקר מרוכז או לחילופין 3 שנים במסגרת לימודי ערב המשולבים עם לימודי שישי בוקר. התכנית המוארכת מתאימה לבעלי משפחות ולסטודנטים המבקשים לשלב מקצוע קיים עם לימודים.


תעודה / הסמכה

פרויקט גמר

לאורך התואר נדרשים הסטודנטים להגשת פרויקטים מעשיים שונים המאפשרים להטמיע את החומר הנלמד ולרכוש ניסיון מעשי כבר במהלך תכנית הלימודים.

בשנה האחרונה לתואר נדרשים הסטודנטים להגשת פרויקט גמר מעשי מקיף המבוצע בהנחיית מרצה מטעם המכללה. מטרתו של הפרויקט לסכם את הידע הנלמד, לתרגמו לפרקטיקה וללמד את הסטודנטים יכצד לקחת פרויקט החל משלב הקונספט הראשוני ועד יצירת מוצר מוגמר.

תעודות

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יגישו את פרויקט הגמר ויעברו את הבחינות החיצוניות של המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע, יקבלו דיפלומת הנדסאי עיצוב תעשייתי מטעם מכללת אורט.

אפשרויות תעסוקה

בפני הבוגרים האפשרות להשתלב במגוון משרדים המספקים שירותי עיצוב, בתעשיות ובמפעלים, באגפי מחקר, יישום, תכנון ופיתוח ועוד. כמו כן, הנדסאים רבים יכולים לספק את שירותיהם באופן עצמאי.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.