רשת אורט

 

רשת מכללות ללימודי הנדסאים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רשת אורט?

השאר פרטים ונציג רשת אורט יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקריית ביאליק,
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נתניה
קרית ביאליק
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

אורט בראודה כרמיאל
סנונית 51, כרמיאל, 2161002
המשך...
מכללת אורט קריית ביאליק
רחוב ניר עם 1, קרית ביאליק
המשך...
סניף אורט הרמלין נתניה
אזור תעשיה ספיר החדש, המחקר 2, נתניה, 4250609
המשך...
מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
דרך הטייסים 28, תל אביב יפו
המשך...
strip

לימודי הנדסאי תוכנה (תל אביב, ירושלים, כרמיאל, נתניה, רחובות וקריית ביאליק)



מבנה הלימודים

* בכפר סבא מותנה באישור מה"ט

לימודי הנדסאי תוכנה ברשת מכללות אורט

עולם המחשבים תמיד ריתק אתכם? מחפשים מקצוע נחשק בתעשייה שיאפשר לכם להשתלב בהייטק בישראל ולמלא תפקידי מפתח בפיתוח, תכנון ויישום תוכנות ויישומים? רשת מכללות אורט מזמינה אתכם לתכנית לימודים מרתקת לקבלת דיפלומת הנדסאי תוכנה המועברת על ידי מיטב המרצים בתחום ושמקנה ניסיון מעשי בכיתות מחשב מתקדמות ויחד עם פרויקטים מעשיים מרתקים ומאתגרים.

תכנית הלימודים מתקיימת בפריסה ארצית נרחבת ומאפשרת לכם לבחור את הסניף הקרוב ביותר לאזור מגוריכם. את דיפלומת הנדסאי תוכנה תוכלו לקבל בתכנית הנלמדת בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, נתניה, כפר סבא, רחובות וקריית ביאליק.

למה להירשם ללימודי הנדסאי תוכנה ברשת אורט?

  • רשת מכללות אורט מקפידה על צוות מרצים בכיר ובעל ניסיון עתיר שנים בתעשייה. במכללת אורט אנו מאמינים שהמרצים הם חלק בלתי נפרד מסביבה לימודית מתקדמת המספקת הכשרה ברמה הגבוהה ביותר. כלל המרצים הינם בעלי תארים אקדמיים וצברו ניסיון תעסוקתי רב שנים במגוון תפקידים בכירים הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי.
  • כחלק מהבטחת סביבה לימודית מתקדמת, ברשת מכללות אורט נהנים הסטודנטים ממעבדות מחשב מתקדמות המספקות למידה טכנולוגית מתקדמת בהתאם לכל העדכונים והשינויים המתרחשים בשוק העבודה.
  • רשת מכללות אורט מספקת הכנה מקיפה לקראת הבחינות החיצוניות של המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע ומכינה את בוגריה לקראת השתלבות מעשית בשוק העבודה. בוגרי אורט משתלבים בהצלחה במגוון תפקידי מפתח במשק הישראלי.

מבנה ומהלך תכנית הלימודים

בהתאם למתכונות לימודי ההנדסאים בישראל, גם לימודי הנדסאי תוכנה אורכים שנתיים וזאת כאשר הם נלמדים במסגרת לימודי בוקר. ישנה גם האפשרות להירשם למתכונת לימודי ערב המאפשרת פריסה נוחה יותר ושילוב עם חיי עבודה או חיי משפחה. חשוב לדעת כי תכנתי לימודים זו משלבת בין לימודי ערב לבין לימודי בוקר בימי שישי והיא אורכת 3 שנים.

לאורך התכנית רוכשים הסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי הכולל לימודי מתמטיקה גבוהה, שפות תכנות, פרויקטים מעשיים, אפליקציות ועוד. לקראת סיום הלימודים, נדרשים המשתתפים להגשת פרויקט גמר מעשי מקיף מונחה על ידי מרצים בכירים.
מטרתו של פרויקט הגמר היא לספק לסטודנטים ידע מעשי מקיף והבנה הרמטית של החומר הנלמד לאורך התואר ולשקף את מידת ידיעותיו של הסטודנט באופן שיתאים לצרכים הקיימים כיום בשוק העבודה. הפרויקט הסופי משלב ידע והבנה מקיפים וכולל מגוון נושאים אפשריים שיכולים להתאים למידת העניין של הסטודנט ושאיפותיו המקצועיות.

נושאי לימוד עיקריים

בין הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי הנדסאי תוכנה ניתן למנות: מתמטיקה גבוהה, פיזיקה, סטטיסטיקה, אנגלית טכנית, רשתות תקשורת, שפות תכנות ליישומים דוגמת שפת C ושפת ג'אווה, שפות לבניית אתרים דוגמת HTML, מערכות הפעלה, מערכות וטכנולוגיות מידע, ניתוח מערוכת, יישומים, מסדי נתונים, מבוא לאלקטרוניקה, תחזוקת וטיפול במערכות מחשב ועוד.

סביבת לימודים מתקדמת

במכללת אורט תיהנו מקמפוסים מזמינים ונעימים, נגישות גבוהה לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית ומתשתיות לימודיות חשובות הכוללות מעבדות מתקדמות לרשתות מחשבים וכיתות לימוד מאובזרות.

הטבות לחיילים משוחררים

חיילים משוחררים יכולים עד תום 5 שנים מן השחרור לקבל זכאות להנחה של 100% משכר הלימוד הבסיסי בשנתיים הראשונות ללימודיהם. זאת בכפוף להגדרת האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ובמימונה.

כמו כן, ניתן לעשות שימוש בפיקדון חיילים משוחררים.




תנאי קבלה

תנאי קבלה

תנאי הקבלה הינם זהים בין כלל תכניות התואר ללימודי הנדסאי. כדי להתקבל ללימודי הנדסאי תוכנה, על המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה או לחילופין להציג תעודת בגרות חלקית שתכלול את נושאי הלימוד הבאים: 3 יחידות לימוד במתמטיקה, 3 יחידות לימוד באנגלית ו-2 יחידות לימוד בלשון והבעה.

אם אינכם עומדים בתנאי הקבלה הבסיסיים אך בידכם ישנה תעודת 12 שנות לימוד, אז ניתן להתקבל ללימודים וזאת בכפוף למעבר מכינה טכנולוגית קדם הנדסאית המפוקחת על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע. לאורך המכינה שאורכת שנה אחת לומדים המשתתפים את הנושאים הבאים: מתמטיקה, אנגלית, לשון והבעה ומיומנויות למידה.

עם תום המכינה על הבוגרים לעבור בחינות חיצוניות מטעם המה"ט כשציון עובר הינו 55 ומעלה. בוגרים שיעברו את המכינה יוכלו להמשיך ללימודי תואר ההנדסאי.

בני 30 פלוס שבידם תעודת 12 שנות לימוד יכולים להתקבל ללימודים ללא מעבר מכינה קדם הנדסאית. עם זאת, חשוב לציין כי למכינה זו יתרון גדול בכך שהיא מאפשרת להסיר את החלודה ולרענן את הידע בנושאים הבסיסיים השונים הנלמדים בתואר.

קהל יעד

אם אתם מחפשים מקצוע שמשלב בין אוריינטציה טכנולוגית וטכנית למחשבים, אז הרי שתכנית זו תתאים לכם במידה רבה.

בוגרי התכנית יכולים להשתלב כמתכנתים, אנשי פיתוח ומחקר ולעבוד בחברות הייטק, חברות תוכנה וסטארטאפ.


משך הלימודים

משך תכנית הלימודים

אורכם של לימודי הנדסאי הינם שנתיים במתכונת לימודי בוקר. המעוניינים לשלב את הלימודים יחד עם חיי עבודה או משפחה יכולים לבחור במתכונת לימודי ערב הכוללת לימודי בוקר בימי שישי. מומלץ לקחת בחשבון כי מתכונת זו אורכת 3 שנים.


תעודה / הסמכה

פרויקט גמר

פרויקט הגמר הינו תנאי הכרחי לצורך סיום הלימודים והוא מקיף את כלל הנושאים הנלמדים לאורך התואר. הפרויקט מועבר בהנחייתם של מרצים בכירים ומטרתו לשקף את הידע שצבר הסטודנט לאורך כלל תכנית הלימודים. נוסף על חשיבותו של הפרויקט בהקניית החומר הנלמד, הוא גם מספק ידע מעשי חשוב המאפשר להשתלב בשוק העבודה בהצלחה.

תעודות

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יגישו את פרויקט הגמר ויעברו את הבחינות החיצוניות יקבלו דיפלומת הנדסאי תוכנה מטעם המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.