logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, דרך העצמאות 53
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מורחב "הערכת שווי חברות" בשיתוף



מבנה הלימודים

הערכת שווי היא שיטה להערכת שוויים של נכסים פיננסיים. הן נכסים פיננסיים מוחשיים כמו ניירות ערך, מניות או אופציות, והן נכסים פיננסיים לא מוחשיים כמו פטנטים או סימן מסחרי, והתחייבויות (איגרות חוב שהוצאו על ידי חברות). הערכת שווי של חברות מאפשרת לקבל החלטות נכונות בכל מקרה של ביצוע השקעות הון, רכישת חברה, מיזוגי חברות, מכירה של ניירות ערך, השפעות מיסוי שונות על העסק, תביעות משפטיות ולצורך עדכון מידע כחלק מדוחות פיננסיים. הקורס מיועד לרואי חשבון, לכלכלנים, סמנכ"לי  כספים, חשבים, משקיעים, דירקטורים, למנהלים ולבעלי שליטה בחברות.

EY ישראל (ארנסט אנד יאנג – קוסט פורר גבאי את קסירר) מבית פירמת EY Global, חברת רואי החשבון מהמובילות בעולם בתחום הליווי הפיננסי והעסקי, משתפת פעולה עם המכללה העסקית מבית לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון .

בקורס יילמדו נושאים מרכזיים בהערכת שווי חברות ביניהם: הצורך בביצוע הערכות שווי; מודלים ושיטות להערכת שווי; ניתוח דו"חות כספיים והערכת שווי חברות; שיטת היוון תזרימי המזומנים –  DCF(עקרונות השיטה, סוגיות מיוחדות, קביעת מחיר הון, הערכת שיעור צמיחה, התאמות למינוף פיננסי); הערכת שווי בעידן ה-IFRS (כללי החשבונאות, הערכת נכסים לא מוחשיים, בחינת ירידת ערך מוניטין, הקצאת עודף עלות – PPA ); הערכת שווי בענפים מיוחדים (חברות נדל"ן, חברות טכנולוגיה); הערכת שווי בעיני הבנק.

הקורס יועבר ע"י מומחים בתחום הערכת שווי חברות

מיקום ומועד:
הקורס ייערך במכללה העסקית לניהול וסחר בינלאומי, לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, דרך העצמאות 53 חיפה.


תנאי קבלה



משך הלימודים

36 שעות לימוד אקדמאיות

הקורס יערך אחת לשבוע בין השעות 16:30-20:00


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.