מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי?

השאר פרטים ונציג ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובחיפה
תל אביב
strip

קורס AIR BRUSH



מבנה הלימודים

מבנה הקורס
הישר מהשטיח האדום, מגיעה אלינו הטכניקה המתקדמת ביותר בעולם האיפור – טכניקת איפור באיירבראש. זוהי טכניקה חדשנית בה "מרססים" את חומרי האיפור, על הפנים והגוף, בעזרת מכשור מיוחד. הטכניקה מעניקה גימורים מושלמים לעור הפנים, עמידות גבוהה וחיסכון בזמן האיפור. כבית ספר המוביל בעולם היופי בישראל, אנו מאמינים בקדמה ובהובלת הדרך החדשה ביותר בעולם. בכדי להיות מאפר מוביל, חשוב להתעדכן ולהעשיר את מזוודת הידע שלנו בכל עת. מעבר להשתלמויות, ספרות מקצועית ומחקר, חשוב לשכלל את הידע ולצעוד קדימה. אין זה סוד, טכנולוגיית האיירבראש קיימת ומתעצמת, והיום הופכת להיות כלי עבודה חשוב למאפר המקצועי. חלק מתכני הקורס הם: היכרות עם מכשיר האיירבראש, עבודה עם ווסת הלחץ, קביעת מרחק התזה, מעברי צבע וטשטושים, התאמת צבעים, הצללות והארות, הנחה מדויקת של סומק בהתזה, שימוש בטכניקה לאיפורי כלות ועוד. במסגרת קורס זה מתקיים יום צילום, במהלכו צלם אופנה מקצועי מתעד את עבודות התלמידים כפי שבוצעו על פניהן של מודליסטיות. תמונה ועוד תמונה יוצרות תיק עבודות מושלם, המהווה תנאי הכרחי להשתלבות בשוק האיפור.

טכניקת ה Air Brush-משלימה את תכני קורס ה-pro המקצועי וה-Beauty הנלמדים בבית הספר ומהווה עוד שלב בדרך להצלחה בעולם האיפור. על כן, למסלול יתקבלו מאפרים בוגרי כל בתי הספר לאיפור מקצועי ובעלי תעודת לימודי איפור מקצועי.

מעבר לתכנית הלימודים של הקורס, התלמידים והבוגרים זוכים לשירותים מעשירים נוספים:
שיעורי חיזוק ללא הגבלה גם בתקופת הקורס וגם לאחריו לשיפור הטכניקה ולחיזוק הביטחון המקצועי- ללא תשלום.
ימי צילום נוספים בסטודיו מקצועי בעזרתם ניתן להעשיר את תיק העבודות – ללא תשלום למשך שנתיים מסיום הקורס.
בוגרי הקורס שיצטרפו לפעילות ההתנדבותית למען הקהילה יקבלו :

בית הספר חרט על דגלו התנדבות ועזרה לזולת והחל משנת 2001, מוביל את פרויקט "ירין שחף למען הקהילה" בו מתנדבים הבוגרים והתלמידים עם אוכלוסיות נחלשות.
בוגרי הקורס שיצטרפו לפעילות ההתנדבותית למען הקהילה יקבלו הטבות שוות במיוחד.


תנאי קבלה

בוגרי בתי ספר לאיפור.



משך הלימודים

חמישה שבועות. המסלול מתקיים במסלול ערב.



תעודה / הסמכה

תעודה בינלאומית בהתמחות .Air Brush



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.