מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת LFA ?

השאר פרטים ונציג מכללת LFA יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

QUATTRO LASHES LFA סלסול, מסקרה חצי פרמננט, למינציה והחלקת גבות



מבנה הלימודים

 QUATTRO LASHES LFAסלסול, מסקרה חצי פרמננט, למינציה והחלקת גבות

דמייני רק לרגע...
לאחר טיפול יוקרתי עם תוצאות הנשמרות לטווח ארוך, הלקוחה לא תצטרך לאפר את הריסים בכל יום כי הריסים שלה יראו מושלם במשך שבועות!
בכל פעם שיחסרו לה "עוד 5 דקות" כדי להתאפר...
היא תיזכר בכן בתודה ותחזור אליכן לטיפול נוסף.


QUATTRO LASHES LFA היוקרתי מבית LFA

סלסול ביו של הריסים עם מוצרי חברת Dolly lash. הסלסול מאפשר להרים את הריסים וע"י כך להדגיש את אורכם ולהעניק למבט אופי ממגנט ומלא ביטוי. לאחר טיפול זה מריחת מסקרה קלילה, גם כזו ללא אפקט סלסול, תשווה לריסים את "אפקט הפרפר".

מסקרה חצי פרמננט (מסקרה חכמה) Adele Sutton הדומה למסקרה רגילה אבל הייחוד שלה היא בכך שהיא מחזיקה מעמד על הריסים במשך 3 שבועות! ולא מתפוררת, נוזלת או משאירה עיגולים שחורים.

ולסיום... טיפול ציפוי הריסים מאת חברת LVL  (בריטניה). טיפול ציפוי הריסים מאפשר לעשות זאת ללא תכשירים מלאכותיים. במהלך הטיפול הראשון ממלאים את הריסים בתכשירים המאפשרים להגיע לנפח גבוה פי 30% מנפח הרגיל של הריסים ופני השטח הבריאים והחלקים של הריסים יעניקו להם ברק זכוכית. לאחר כל טיפול נפח הריסים גדל ב10% נוספים. כתוצאה מכך לאחר 3 טיפולים הריסים עבים ב50%, וצפופים פי 2 ממצבם ההתחלתי.

את טכניקות עיצוב הריסים היוקרתיות והמבוקשות בסלוני היופי ברחבי העולם ניתן ללמוד במכללת LFA בהנחיית יוליה גולוד, מרצה מובילה של המכללה ומומחית בעלת מוניטין לעיצוב מסגרת העין. יוליה, בעלת ניסיון רב עברה הכשרה והשתלמויות בארץ ובחו"ל כדי ללמוד את קדמת הטכנולוגיה תראה לכם איך בהינף מכחול מיומן תוכלו להגיע ל"אפקט הפרפר" על הריסים , תוצאה שתדהים את לקוחותיכם ותשאיר להם "טעם של עוד".

הלימודים מתקיימים במכללת LFA בכרמיאל.

* יש להגיע עם מודליסטית!




תנאי קבלה



משך הלימודים

שיעור אחד למשך 6 שעות.



תעודה / הסמכה

בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה מטעם מכללת LFA

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.