מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת LFA ?

השאר פרטים ונציג מכללת LFA יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

הגדלת לוח הציפורן – פרנץ - צורות



מבנה הלימודים

הגדלת לוח הציפורן:
כל מומחה לטיפוח כף היד נתקל לפעמים במקרים בהם נאלץ "לאלתר" פתרון עבור לקוח בעל לוח ציפורן פגום או חריג בצורתו. בהרבה מקרים איננו מסופקים מתוצאות ה"אלתור" , ניסיונות נוספים עולים לנו בזמן ומאמץ , ולעיתים גם באובדן סבלנות הלקוח.

מטרת הקורס:
הקניית שיטה מובנית להתמודדות מול אתגרים מקצועיים והשגת תוצאה אחידה ומושלמת בשיטת הRENAIL הבלעדית שפותחה על ידי מומחים בתחום טיפוח כף היד. הקורס מתמקד בהשלמת לוח הציפורן תוך שימוש בעיצוב ה"פרנץ'" האופנתי  , השומר על מראה טבעי ואחיד לטווח ארוך.

מבנה הלימודים:
קורס הגדלת לוח הציפורן מבית מכללת LFA בהנהלת לודמילה פרידמן מתמקד בפתרון בעיות הציפורניים הטבעיות, כגון צבע בלתי אחיד ומבנה בעייתי של לוח הציפורן. קורס הגדלת לוח הציפורן יספק פתרונות לאתגרים מקצועיים - ציפורניים שנפגעו כתוצאה ממצב בריאותי או נזק חיצוני (כסיסה).
בשילוב תיאוריה עם התרגול המעשי, תלמדו כיצד לפתור בעיות של צבע ומבנה לוח הציפורן עד להשגת תוצאה סופית רצויה. ייחודה של מכללת LFA  הוא בכך שהתלמידות רוכשות ניסיון ממשי בעבודה עם מודליסטיות. מדובר לא רק בהתנסות מקצועית אלא  בהזדמנות ליצור קשרים מקצועיים ולהרחיב את מועדון הלקוחות.

מה נלמד?
תוך שימוש בשיטת RENAIL, שפותחה ביו כתלי מכללת LFA ,תלמדי להתאים את שיטת העבודה לכל המאפיינים הייחודיים של ציפורני הלקוחה , על מנת להשיג תוצאה אחידה ללא דופי לכל אצבע .
נרכוש דע נרחב על הבעיות בהן נתקלים במהלך העבודה , סיבות לבעיות אלה ודרכי הטיפול בהן.
בעזרת סוגים שונים של פרנץ' , נלמד ליצור אשליה של לוח ציפורן גדול יותר או קטן יותר, רחב או צר יותר – הכל על סמך העדפות הלקוחה והחוש האסתטי.

מרצה:
ליליאנה לשטור, אמנית בניית ציפורניים וטיפוח כף היד ,שעברה השתלמויות מקצועיות בגרמניה ושימשה מדריכה בכירה בבתי ספר מקצועיים המובילים ברוסיה ואוקראינה.
טכנולוגיית RENAIL הייחודית פותחה בין כותלי מכללת LFA בהנהלת לודמילה פרידמן והנה פרי חשיבתם המשותפת וניסיונם המעמיק של מומחים ידועים בתחום טיפוח כף היד.
הטכנולוגיה החדשנית אינה דורשת שימוש בכלים רבים . אנו מגיעים ביעילות אל התוצאה המושלמת באמצעות 3 ראשי עבודה ייחודיים וטכניקת עבודה בלעדית, הכוללת רשימה של שלבי עבודה ברורים שאותה אנו מלמדים במכללה.
סיבת יעילותה של השיטה הוא בטכניקה בלעדית של עיבוד הקוטיקולה ואופן הנחתו ועיבודו של החומר האקרילי תוך שימוש ב 3 ראשי העבודה. התוצאה היא ציפורניים מושלמות ללא סימני גדילה של הציפורן הטבעית . כאשר הלקוחה מגיעה לצורך מילוי היא עושה זאת ממניעים של תזמון ולא בעקבות המראה הלקוי של הציפורן.

קורס צורות: 
הגדלת לוח הציפורן עם אבקה מתקנת בשימוש תבניות טכניקה וצורות הכי חדשניות שקיימות היום בשוק למראה טבעי ביותר.
בנוסף לומדים צורות חדשות כמו שקד, שפיץ ומרובע.
בטכניקה הזאת אפשר לעשות כל מיני אקווריומים ופרנצ'ים מכל הסוגים הקיימים היום.


תנאי קבלה

אנשי מקצוע בתחום טיפוח כף היד ובניית הציפורניים , המעוניינים לרענן ולהעמיק את ידיעותיהם .

משך הלימודים



תעודה / הסמכה

בסיום הלימודים תקבלו תעודה בינלאומית מטעם מכללת LFA ושיטת RENAIL  .

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.