מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת LFA ?

השאר פרטים ונציג מכללת LFA יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

קורס קישוטים



מבנה הלימודים

מטרת הקורס: לקרוא את הציור
הקורס מלמד איך להבין ולקרוא את הציור, כל ציור מורכב מכמה טכניקות שונות וככל שנלמד יותר ככה נבין ונדע כל העולה על דמיוננו.

כל אחד ואחת יכולים ללמוד את הקורסים הללו אין צורך בכישרון מיוחד כיוון שהכל בנוי על טכניקות ברורות.
לקישוטי הציפורניים אפקט יוקרתי ומרשים ביותר. בקורס קישוטי ציפורניים תקבלי את הכלים והידע שיאפשרו לך להיות מיוחדת, להיבדל משאר בונות הציפורניים, לעלות ברמה, להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את הרווחיות.
כל ציור שקיים בנוי בטכניקה מסוימת. בקורס תלמדי כיצד "לפרק" את הציור לכמה טכניקות פשוטות וברורות, כך שיהיה לך קל ליישם אותן. תלמדי כיצד לצייר את כל מה שעולה על דעתך, גם אם אין לך כישרון או ידע בתחום הציור.

קורס אומנות בציפורן:
בקורס אומנות בציפורן תלמדי סוגים שונים של פרנץ' ואפקט אייר בראש
תלמדי כיצד לעצב רקע בשילוב של מספר צבעים ומעליו תלמדי לצייר פרחים, פסים דקורטיביים, רקע מנומר, כל זאת ועוד בשימוש עם מכחול באורך בינוני.

תחרות:
בקורס תלמדי את הטכניקה המרשימה של ציורי התחרות על הציפורניים.
תלמדי כיצד לצייר מעל ל- 20 סוגי תחרות, המתאימים לכלות, לאירועים וגם ליום יום

מאסטר אומנות בציפורן:
בקורס מאסטר אומנות הציפורן תלמדי לצייר את הציורים המורכבים והקשים ביותר, בטכניקה החדשה ביותר הקיימת כיום בתחום בניית הציפורניים.
תלמדי כיצד לצייר קאלות, ליליות, ורדים, כלניות, פרפרים, עלים וכל העולה על דעתך במראה הכי יוקרתי וחדשני ובשילוב של רקע צבעוני

קורס ואן סטרוק:
קורס מלמד את טכניקת ואן סטרוק שילוב של שני צבעים לציור ורדים, שושנים, ורד פתוח, ורד סגור, פרפרים, לילך, עלים מוקלים וישרים.
הטכניקה מלמדת לעשות את העבודה יותר מהירה יותר מדויקת ובלי טעויות.


תנאי קבלה

 


משך הלימודים

 


תעודה / הסמכה

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.