מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת LFA ?

השאר פרטים ונציג מכללת LFA יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

קורס הדמיית זקיקי שיער



מבנה הלימודים

תאריך התחלה: יום א', שעות 17:00-20:00
תאריך התחלה: יום ד', שעות 10:00-13:00

הדמיית זקיקי שיער נקראת גם" מיקרו פיגמנטציה".
טיפול זה מדגיש את קווי המתאר של הקרקפת שבהם מיועד להיות שיער.  הטיפול מיועד למטרות אסתטיות. זהו פתרון אלגנטי לגברים הסובלים מקרחת או התקרחות, לבעלי שיער דליל, קרחות גנטיות, טשטוש צלקות למיניהן בכל אזור הקרקפת. הדמיית שיער בטיפול נכון ומקצועי מחזירה את הביטחון העצמי לגבר ומקנה לו מראה צעיר וסקסי.

מהי הדמיית זקיקים? 
הדמיית שיער אינה כואבת והטיפול מהיר ונוח. לבעלי צלקות הטיפול מדמה זקיקונים מזעריים בגוון השיער באופן מדויק וכך נוצר טשטוש מקסימלי של הצלקת. ההדמיה אינה מזיקה או פוגעת בצמיחת השיער הקיים ואף נותנת תחושה שהשיער צומח. הדמיית שיער מונעת תלות בטיפולים ארוכים ויקרים.

למי מיועד הטיפול?
הטיפול מיועד לגברים מקריחים בעלי תספורת קצוצה או כאלה שמעוניינים לקצץ את שיערם. הטיפול מיועד לנפגעי השתלת שיער, כאשר נותרו מרווחים בין השערות. הטיפול משלים את התוצאה של השתלת השער ומתקבלת קרקפת קצוצה ולכאורה מלאה.

טכניקת הטיפול:
הטכניקה היא טכניקה ייחודית להחדרת פיגמנט תת עורי באזור הקרקפת, הפיגמנטים שמוחדרים הם פיגמנטים מזעריים המשתלבים עם השיער הקיים ומקנים לו מראה צפוף ומושלם. פיגמנט הצבע המוחדר לשכבת האפידרמיס בעור הינו מינרל טבעי ללא כספית והוא זהה לצבע הטבעי של המטופל ואינו מחליף את צבעו במהלך הזמן. הפיגמנטים יוצרים תחושה ומראה של שיער קצוץ. הטיפול הינו קוסמטי בלבד ללא התערבות כירורגית.

איפור הקרקפת מתבצע בציוד המתקדם בתחומו בעולם. הציוד עומד בתקנים המחמירים של אירופה וארה"ב, הציוד מבוסס על טכנולוגיית המנוע השקט אשר מפחית את הכאב. הפיגמנטים עשויים ממינרליים טבעיים ועמידים ביותר. התהליך נעשה בתנאים סטריליים כאשר הציוד הינו סטרילי והמחטים חד פעמיים. אורך הטיפול והמרחק בין טיפול לטיפול נקבע בפגישת הייעוץ על פי חוות דעתו של המטפל . בדרך כלל הטיפול נע בין שעה לשעה וחצי ויש צורך בטיפול המשך אחת לשבוע/לשבועיים לפי הצורך וההתאקלמות של הפיגמנט על ראש המטופל.

המשך טיפול:
הטיפול אינו לכל החיים ויש צורך בטיפולים תחזוקתיים שוטפים פעמיים בשנה בממוצע. במידה ולא יערכו טיפולי התחזוקה הפיגמנט ידהה בתהליך הדרגתי ויעלם לחלוטין, לכן יש צורך להקפיד ולהגיע לטיפולי תחזוקה שוטפים. מספר המפגשים נע בין 5 ל-7 פגישות. מספר המפגשים מותאם בהתאם לחומרת הדלילות ולציפיות הלקוח. יש צורך לשמור על תספורת קצוצה עד כמה שאפשר בכדי שהשיער הטבעי יתמזג באופן מושלם עם הפיגמנט המוחדר לעור המדמה שיערה קצוצה.

המרצה:
יורי רוחמן, בעל וותק של שנים בתחום. למד בקרסו קליניקס בתל אביב. הציג בתערוכות באוקראינה ובמוסקבה. בעל סטודיו להדמיית שיער.


תנאי קבלה

הקורס מיועד לכל מי שרוצה לרכוש מקצוע חדשני, מאתגר ובעל הכנסה נאה, למעצבי שיער הבאים במגע עם לקוחות אשר יש להם צורך בהדמיית זקיקי השיער ולבעלי מקצוע בתחום היופי המעוניינים להעשיר את קהל לקוחותיהם ולספק מוצר חדשני כגון: מרפאות אסתטיקה ויופי, מכוני קוסמטיקה וטיפוח ומכוני קעקועים . זוהי אפשרות מעולה להגדלת הכנסות.

משך הלימודים

8 מפגשים: 3 שעות כל מפגש.


תעודה / הסמכה

בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה מטעם מכללת LFA.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.