logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס גישור משפחתי



מבנה הלימודים

בחברה המודרנית יש חשיבות מכרעת לידע משפטי הן לתפקוד הכלכלי והן לאישי ולחברתי. ידע משפטי חשוב לכל אדם כדי להכיר את זכויותיו וחובותיו בתחומים המעניינים אותו והחשובים לו. ידע זה עוזר למנוע סכסוכים משפטיים, חיסכון בזמן וכסף. הגישור הופך ליותר ויותר נפוץ בתחום המשפחתי. הסיבות לכך כוללות בין היתר מניעים כלכליים, כיוון שעלותו התהליך היא כעשירית מעלותם של הליכים משפטיים. מרכיב הזמן, החל מהפרדת וחלוקת הרכוש בצורה מיידית ועד לצמצום "זמן הסבל" הנגרם לכל הסובבים והנוגעים בדבר. וכן מניעים אישיים הכוללים רצון שלא לסיים את מערכת היחסים במלחמה וניתוק

נושאי הלימוד
- צוואות וירושות
- ידועים בציבור
- נישואין אזרחיים
- סמכויות שיפוט
- פסיקות ידועות או חדשות


 


תנאי קבלה

קהל היעד
מגשרים, מטפלים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מתנדבים בארגונים המטפלים בבעיות משפחתיות שונות ולקהל הרחב הרוצה לדעת את זכויותיו וחובותיו או להרחיב את ידיעותיו בתחום זה.


משך הלימודים

משך הקורס:
60 שעות לימוד


תעודה / הסמכה

הסמכה:
תעודה המאושרת ע"י הנהלת בתי המשפט. הקורס בשיתוף מרכז "אפרת-גישור מא'-ת'" מרכז הגישור עובד בשיתוף פעולה עם המרכז הארצי לגישור במשרד המשפטים ועם המחלקה לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים באוניברסיטת בר אילן.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.