logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס תכנות CNC



מבנה הלימודים

קורס תכנות CNC
עם ההתפתחות הטכנולוגית הולכת ועולה דרישה  לכוח אדם מיומן. בין המקצועות הנדרשים נמנים מפעילים ומתכנתים בתחום העיבוד השבבי. היום כ - 80% מחברות ה- High-tech בכל העולם ובארץ עובדות עם תוכנת Solid .המעסיקים מחפשים עובדים מיומנים אשר שולטים בתוכנה. עבודת התכנון והעיצוב עם Solid מקנה יתרון על פני המתחרים בתחום, הן מבחינת רמת הגימור והן מבחינת רמת הביצוע ומהירות התגובה לתנאי השוק. באמצעות תוכנה זו ניתן לתכנן כל מרכיב, לערוך מגוון בדיקות נרחב ולייצר את המרכיבים באפס תקלות. העבודה עם SolidWorks מאפשרת למעסיקים להיות יצירתיים במהלך תהליך התכנון, דבר שלא התאפשר בעבר כשעבדו עם תוכנות אחרות.
 
הקורס מתמקד בטכנולוגיות מודרניות של תהליכי עיבוד,המאפשרות בנייה מהירה של תוכניות עם זמני עיבוד מקוצרים בשמירה מתמדת של דיוקים הנדרשים. הקניית ידע וכלים מעשיים המאפשרים לבוגרים להשתלב במפעל העיבוד השבבי בתפקיד טכנולוג/תכנת. החומר העיוני מועבר ע"י אנשי מקצוע ותיקים בתחום בעלי הסמכות של חברות SOLIDWORKS העולמי בעלי תעודות בינלאומיות עם ניסיון רב בהוראה. בנוסף לחומר העיוני המועבר בכיתה מות תוכנה , במהלך הקורס תלמידים מקבלים תוכנה להתלמדות עצמית בבית.  


תנאי קבלה

לבעלי רקע בתחום הפעלת CNC או בוגרי קורס, בריאות וראיה תקינה.
הקורס מיועד לאנשים עם רקע בעיבוד שבבי כמפעיל/כוון CNC ו/או בוגרי קורס בסיסי "מפעיל/כוון CNC". 
 

משך הלימודים

הקורס מועבר באמצע שבוע בשעות ערב או לחילופין בימי שישי .

180 שעות.


תעודה / הסמכה

תעודת גמר מטעם מפנה –הקריה להשכלה והדרכה . בהמשך תעודה מטעם תמת

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.