logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס ביקורת ומדידות



מבנה הלימודים

קורס ביקורת ומדידות
התקדמות המהירה בפיתוח טכנולוגי של שנים אחרונות  מאפשרת פיתוח מוצרים ופתרונות בענפים שונים, כמו רפואה ,אלקטרוניקה , תעשייה הביטחונית וכו'. מדובר בעולם בעל נגיעה והשקה לתעשיות רבות ומגוונות כגון מתכת , פלסטיקה וכו'.לא רק שהוא נחשב לעמוד התווך של התעשייה הישראלית, ומהווה אחוז ניכר מהייצוא התעשייתי, כי אם מטבעו הוא סוחף אחריו גם את עולם קבלנות המשנה הנוגע לאותם מוצרים וחומרי גלם, ומספק פתרונות משלימים. תעשיות אלו מורכבות מחברות ענק המעסיקות אלפי עובדים ומייצרות מוצרים רבים לארץ ולחו"ל. לצד הדרישות הולכות וגוברות של לקוחות דרושים אנשים בתחום הביקורת והבטחת איכות.. כיום תפקיד של מבקר איכות הינו תפקיד מרכזי במפעלים יצרניים ככלל ומפעלי למתכת בפרט הדורש ידע נרחב בשרטוט , מיומנויות שימוש בכלי מדידה והבנת טכנולוגיות ותהליכים . מבקר בודק מידות ואיכויות של מוצרים וחלקים בזמן תהליך, הוא אחראי על התקינות וכיול ציוד מדידה ייחודי לבדיקות מסוימות, בתפקידו לבחון את הוראות ההפעלה מול נהלי אבטחת האיכות במפעל ולמצוא שינויים לשיפור האיכות.

הקורס של מפנה הקריה להשכלה  מיועד לאנשים המעוניינים ללמוד מקצוע (עיוני ומעשי) ולהשתלב במהירות בתעשייה ו/או להתקדם ברמה המקצועית. בין הנושאים הנלמדים : שרטוט טכני , כלי מדידה , מילוי דוחות ביקורת , נהלי הבטחת איכות . הקורס מועבר בחלקו במפעלים , במעבדות ביקורת ומקנה לתלמידים ידע מעשי בביקורת איכות ומדידות.


תנאי קבלה

12 שנות לימוד או 10 שנות לימוד ורקע טכני
ראיה תקינה ועברית בסיסית

משך הלימודים

הקורס מועבר באמצע שבוע בשעות ערב או לחילופין בימי שישי .

120 שעות לימוד


תעודה / הסמכה

 תעודת גמר מטעם מפנה –הקריה להשכלה והדרכה .
בהמשך תעודה מטעם האיגוד הישראלי לאיכות

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.