המכון ללימודי המשך

 

המסלול האקדמי המכללה למינהל - תמשיך להוביל

logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס אימון עסקי



מבנה הלימודים

בישראל קיימים כחצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים. שישים אלף עסקים נפתחים מידי שנה מתוך רצון להגשים חלום ולהתפרנס בכבוד. הסטטיסטיקה אומרת ש-70% מהעסקים לא שורדים יותר מחמש שנים. הבעיה המרכזית איננה הצד המקצועי בו עוסק בעל העסק, אלא הצד הניהולי העסקי הקשור למיומנויות ניהול על כל רבדיו. הקורס לליווי ואימון עסקי מבית GPSלעסקים בשיתוף המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל פותח צוהר לעולם העסקים, להבנה ולמבנה ה-DNAשל עסקים קטנים ובינוניים בישראל. במהלך הקורס, רוכשים המשתתפים כלים ומיומנויות המקנים להם אפשרות לשימוש יום יומי בקבלת החלטות, ביטוי למנהיגות וניהול, הישגיות ועוצמה בחיים האישיים והמקצועיים.
 
מטרות התכנית
1.הכשרת מאמנים עסקים לליווי למצוינות, התפתחות אישית ותוצאות ובכך להביא למצוינות ולהעלאת ההישגיות בכל  תחומי החיים.
2.פרקטיקום - התנסות אישית באימון אצל לקוחות עסקיים מבית GPSלעסקים.
3.קבלת ממד ופרספקטיבה על עולם העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.
4.הבנת ה-DNAהאמתי של חצי מיליון עסקים בישראל ואת הדרכים והשיטות ליצירת הצלחה עסקית.

קהל יעד
הקורס  מיועד ומתאים לבעלי תואר אקדמי רלוונטי ולמעוניינים לעסוק באימון עסקי ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בשיטות החדשניות. עם זאת, בזכות התהליך והכלים הנרכשים בו, הוא מתאים גם למי שרוצה לשפר את מיומנותו בכל תחומי החיים בכלל ובתחום העסקי בפרט.
בנוסף, הקורס מתאים לאנשים שמתמודדים או מתעניינים עם עולם העסקים הקטנים והבינוניים ורוצים להעשיר את הידע המקצועי וכלים אימונים בעולם מרתק זה.
 
המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל יחד עם GPSלעסקים מעוניינים להכשיר ולקדם אנשים מתאימים. לכן, כל מועמד יערוך שיחה מאבחנת הכוללת שאלונים ובחינה של ועדה מקצועית בהתאם לכישוריו.  

התעודות תוענקנה למסיימים העומדים בכל דרישות התוכנית כמפורט:
1.נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים.
2.הגשה ועמידה בהצלחה בכל הבחינות הפנימיות ו או בהגשת פרויקט בציון עובר 60 ומעלה.
3.עמידה בתקנון הלימודים.
 
תכני לימוד מרכזיים
 • מבנה העסקים הקטנים בישראל
• כלים לליווי עסקי
•יסודות האימון בעזרת NLP ודמיון מודרך
•אבחון עסקי ובניית תוכנית פעולה
•המיתוסים הגדולים שמעכבים את בעלי העסקים
•מודלינג ומשחקי תפקידים
•שפה והשפעה-meta programs


תנאי קבלה

 


משך הלימודים

 


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודה מטעם SAP ישראל והמכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל ול"מטמיע ומיישם בסביבת Sap Business One".

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.