המכון ללימודי המשך

 

המסלול האקדמי המכללה למינהל - תמשיך להוביל

logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הטמעה והדרכה ERP-SAP



מבנה הלימודים

הטכנולוגיות העסקיות  בעידן הנוכחי  מאפשרות ליישם ולהטמיע בארגונים תפיסות ניהוליות מתקדמות המקנות יתרון תחרותי משמעותי. גולת הכותרת הן מערכות המידע האינטגרטיביות – מערכות ERP. מערכות אלו מאפשרות אינטגרציה של תהליכים, נתונים ומידע בין הפונקציות השונות בארגון ובין הארגון לשותפיו העסקיים. שילוב זה מאפשר התייעלות בכל רובדי הארגון, קיצור זמני תגובה לשוק, יכולת להבין ולנתח את הפעילות העסקית ותמיכה בתהליכי קבלת החלטות.
 
כיום ארגונים רבים מבינים שאימוץ של מערכות מידע אינטגרטיביות (מערכות ERP) הינו תנאי בל יעבור לכל מי שעוסק בניהול בעידן המודרני ומעוניין לשרוד בעולם תחרותי. אותם ארגונים מבינים גם שהצלחה בהטמעת מערכות טכנולוגיות מהשורה הראשונה תלויה באפיון, בתכנון ובניהול נכון ומקצועי של הפרויקט על כל שלביו. לאור זאת, הצורך במדריכים ומטמיעים מקצועיים בעלי השכלה רלוונטית הולך וגובר בשנים האחרונות ככל שיותר ויותר ארגונים מחליטים להיכנס לפרויקטי הטמעה ויישום.
 
הקורס, נועד להכשיר אנשי מקצוע מהשורה הראשונה להטמעה והדרכת מערכות ERP בדגש מרכזי על היכרות עם מכלולי המערכת, אינטגרציה של תהליכים, הבנת תהליכי ההטמעה וקבלת כלי הדרכה. 
 
מטרות התכנית
 • הכשרת מדריכים ומטמיעים למערכות ERP-SAP
•חשיפה מעשית למערכות מידע אינטגרטיביות התומכות בצרכי המידע של ארגונים גדולים  ובינוניים ואופן היישום, הניהול, ההדרכה וההטמעה של מערכות אלה.                      
•היכרות מעמיקה עם המודולים המרכזיים של המערכת.
•הקניית ידע וכלים להוביל תהליכי הדרכה והטמעה למערכות ERP
 
נושאי לימוד מרכזיים
 • טכנולוגיות עסקיות וסביבת ה – ERP
•היכרות וניווט על מערכת ה – ERP
•מודול הרכש והמלאי - MM
•מודול מכירות והפצה - SD
•מודול פיננסי - FI
•אינטגרציה תהליכית
 
 קהל יעד
הקורס מיועד למעוניינים להשתלב בעשייה ניהולית ולעסוק בתחומי ההדרכה וההטמעה למערכות ERP

 דרישות התכנית
1. נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים.
2.הגשה ועמידה בהצלחה בכל הבחינות הפנימיות ו או בהגשת פרויקט בציון עובר 60 ומעלה.
3.עמידה בתקנון הלימודים.


משך הלימודים

היקף התכנית 80 שעות לימוד.


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת הסמכה ב- "ניהול,הטמעה ועקרונות היישום למערכות ERP-SAP", מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.