מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת הנות בחדרה?

השאר פרטים ונציג מכללת הנות בחדרה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מכללת הנות בחדרה

במכללת הנות יש אווירת לימודים נעימה בקבוצות
עדי ארבל

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בחדרה
חדרה

מפת הגעה

סניף ראשי
הנשיא (וייצמן) 57/1, חדרה
המשך...
strip

הנחיית קבוצות והדרכת נוער בסיכון



מבנה הלימודים

הנחיית קבוצות והדרכת נוער בסיכון

מי מאיתנו לא היה רוצה לקחת חלק ערכי בהקניית כללי התנהגות לבני הנוער בארצנו הקטנטונת? כיום אנו נחשפים להתנהגויות קיצוניות של בני נוער המרגישים לעיתים בשולי החברה.

חינוך הילדים מתבצע בבית ההורים ולזה דגש משמעותי ועיקרי בתפיסת עולמם של בני הנוער, יחד עם זאת ובזכות מדריכי נוער בסיכון שהתעקשו והאמינו בילדים וביכולתם לסיים 12 שנות לימוד ולהתגייס לצבא, וידעו להרחיק אותם מחברה רעועה ולהקנות להם ידע כלים וערכים להתנהגויות נורמטיביות בני נוער שסטו מהדרך סיימו את לימודיהם, השלימו בגרויות ואף התגייסו לצה"ל.
מדריכי נוער אלה עושים עבודת קודש כאשר הם קשובים ודרוכים להתנהגות בני הנוער איתם הם עובדים.

הקורס מקנה מיומנויות וכישורים תוך שימת דגש על יכולותיו של המדריך לטפח אוזן קשבת ורגישות עצומה לדברי הילדים, עין פקוחה לזיהוי התנהגויות מסכנות, מהו חוק חובת הדיווח? איך נעצים ונחזק את בני הנוער, איך נפעיל את בני הנוער במסגרת? ועוד ועוד...



תנאי קבלה

קורס המשך להנחיית קבוצות במכללה

משך הלימודים

שנת לימוד


תעודה / הסמכה

הנחיית קבוצות והדרכת נוער.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.