ביה"ס לסאונד והפקה - Tools

 

לימודי סאונד תוך כדי פרקטיקה באולפן מוביל בתעשייה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

בית ספר Tools רמת גן
בר כוכבא 8 א.ת. בני ברק
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס סאונד והפקה



מבנה הלימודים

קורס סאונד (קול או צליל) = התפשטות של הפרעה מכנית בחומר. הקול הוא סוג של גל, ויכול להתפשט בגז, נוזל, מוצק ופלזמה. גל הקול מתבטא בשינויי לחץ המתפשטים בחומר (ויקיפדיה).

אם צלילים הם עבורכם משהו שהוא מעבר ל"התפשטות מכנית בחומר", אלא יותר כמו דבר קסום אשר ממנו ניתן להרכיב חוויה רבת עוצמה שחודרת ומרטיטה לבבות, הרי שאתם חובבי מוזיקה. אם אתם רוצים להפוך את אהבתכם למקצוע מבוקש, הרי שניתנת לכם ההזדמנות להיכנס לתעשיית המוזיקה וללמוד עיצוב סאונד והפקה.

מדוע ללמוד דווקא אצלנו?
כמו בכל דבר בחיים, מי שרוצה להצליח, צריך ללמוד אצל מומחים. זוהי בדיוק הסיבה שבשמה בחרו המרצים עתירי הניסיון המקצועי והלימודי, ללמד את הקורס באולפן המקצועי והמוביל בתעשייה ובכך, לפתוח בפניכם דלת לעולם הסאונד והיצירה המוזיקלית, ממש כמו באוניברסיטאות המובילות בחו"ל.

מה בתוכנית הלימוד?
בקורס נלמד על מושגים מעולם הסאונד כגון: אקוסטיקה, אפקטים, קומפרסור ואיקיו, מה חשיבותם והשפעתם על הסאונד וכן, כיצד נוכל להשתמש בהם ביעילות המירבית. נלמד על המיקרופונים השונים ומה ההבדלים המהותיים שביניהם. נלמד מהי עוצמת הקלטה נכונה. נלמד כיצד לבחור מיקרופון מתאים לזמר או לכלי הנגינה שאותו אנו מקליטים וכן כיצד למקם אותו בצורה המתאימה ביותר לאופי ההקלטה כגון: שירת סולנים, קולות רקע, כלי הקשה, תופים, נגינה על פסנתר, גיטרה אקוסטית וכו´.
במהלך הקורס יילמדו נושאים רבים שייתנו לכם את הכלים המקצועיים כדי ליצור ולהפיק מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר. הקורס מעשי ברובו וטומן בחובו תרגול גדול של הדברים הנלמדים, ע"מ שתוכלו לבצע הקלטות ברמה מקצועית ובבטחון.

למי מתאים הקורס?
לכל מוזיקאי, יוצר ומפיק שמעוניין ביכולות הפקה והקלטה עצמאית ברמה גבוהה באולפן הביתי או בהשתלבות באולפנים המיקצועיים בתעשיית המוזיקה. בוגרי בתי ספר השונים שמעוניינים בלימודים מעשיים ברמה מתקדמת.


תנאי קבלה

ראיון אישי קצר


משך הלימודים

חמישה חודשים, 20 מפגשים אחת לשבוע, 80 שעות לימוד

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.