logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס יחסי ציבור



מבנה הלימודים

בשנים האחרונות, תעשיית יחסי הציבור בישראל צמחה והתפתחה למימדי ענק. כמעט מאחורי כל ידיעה שאתם קוראים בעיתון, רואים בטלוויזיה או שומעים ברדיו עומד איש יחסי ציבור שדואג "ללחוש" את המידע באוזנו של העיתונאי. יחסי הציבור הם הפרסום החדש. לא קמפיין חוצות צעקני במאות אלפי דולרים אלא החדרה שקטה, איטית וכמעט חשאית של מותגים ואנשים לתקשורת. קורס יחסי ציבור בעבודי קריאיטיב יחשוף אותך לכל השיטות והאסטרטגיות של אנשי יחסי הציבור הגדולים.
בלימודי יחסי ציבור בעבודי אנחנו נספק לך את הגישה לאנשי התוכן בעיתונות, טלוויזיה, אינטרנט ורדיו אשר משפיעים על אומה שלמה.

צוות המרצים
המקצועי של קורס יחסי ציבור בעבודי קריאיטיב יקיים אתכם תרגולים מעשיים של העבודה בה תתקלו
במציאות.

בתחילת השנה כל סטודנט בלימודי יחסי ציבור "יאמץ" לקוח אמיתי אותו הוא יהפוך לפרויקט הלימודים השנתי שלו.
קורס יחסי ציבור מתחלק ליחידות לימוד,בסיומה של כל יחידת לימוד, יקיימו הסטודנטים פרזנטציה מעשית ובה יתרגלו את הדברים שלמדו. רק דרך הידיים, הרגליים, הפה והמוח ניתן ללמוד להיות איש יחסי ציבור.

בין יחידות הלימוד:
• מבוא לעולם יחסי הציבור, כתיבה יצירתית, עברית או עילגית, יחסי עיתונאי-יחצ"ן, קורס יצירת באזז, אסטרטגיה, יחסי ציבור פוליטיים, ניהול משבר, ועוד.
מלבד הקורסים הנ"ל  תעברו במהלך לימודי יחסי ציבור מספר הרצאות אורח מפי עיתונאים ואנשי יחסי ציבור בכירים ותצאו לשטח לראות כיצד אירוע יחסי ציבור מתנהל במציאות.


תנאי קבלה

 פגישת ייעוץ, מבחן קבלה, ועדת קבלה


משך הלימודים

לימודי יחסי ציבור בעבודי קריאיטיב כוללים כ-65 מפגשים (שני מפגשים בשבוע בשעות אחר הצהריים) ובסה"כ כ200 שעות לימוד.
מסלול זה נפתח פעמיים בשנה בחודשים נובמבר ויוני

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.