logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פלנינג ותקציבאות



מבנה הלימודים

אתה חיית אסטרטגיה, יודע לחשוב כמו ילד אבל מבין גם את אימא שלו, מצליח לזהות הלהיט הבא בארץ, ומספיק לך מבט חטוף במוצר על המדף כדי לדעת שאף גבר מעל גיל שבע עשרה לא ירכוש אותו. אתה יודע שפרסומת צריכה להיות יצירתית, מצחיקה שנונה או מרגשת אבל שבשורה התחתונה היא צריכה למכור.
סיימת תואר ראשון בתקשורת ועכשיו אתה מחפש את מה שייקח את אשכול הכישורים הזה ויהפוך אותו למקצוע מאתגר ומרתק בתעשיית הפרסום.

כל מהלך פרסומי הינו מהלך אסטרטגי עבור המותג. התקשורת השיווקית על כל רבדיה, לרבות הפרסום, עושה את הדיאלוג עם קהלי היעד, לכן עליה להיות מדויקת ולהשיג את מטרותיו האסטרטגיות באשר הן. הפלנר הוא זה שמכיר את המותג, מנתח בכל רגע נתון את מעמדו בשוק ומתכנן עבורו את הצעד הבא. התקציבאי  הוא זה שמנהל למעשה את התקשורת של העסק מול סביבתו הרלוונטית – צרכנים, ספקים, והציבור הרחב בכלל. למעשה אפשר לדמות את תפקידו של התקציבאי כמי שמקבל לידיו נכס בדמות מותג, אותו הוא מחויב לטפח, לפתח ולמקסם לאורך כל חייו.

לימודי פלנינג ותקציבאות משלבים תיאוריה ופרקטיקה, על מנת לאפשר לבוגרינו  לסיים את המגמה כפלנרים ותקציבאים לכל דבר. הצוות המקצועי שלנו, המורכב מאנשי הפרסום המובילים את הענף בישראל, יכשיר אתכם באופן המעשי ביותר לעבודה במשרד פרסום.
ואלו הנושאים הנלמדים בקורס תקציבאות ופלנינג: תמהיל השיווק, מבוא לפרסום, נוף המדיה המשתנה, בריף לקוח מול בריף קריאייטיב, יצירתיות, אסטרטגיה, מבוא לפלנינג, הבריף הקריאיטיבי, תובנת צרכן, מחקר כמותי, אסטרטגית מיתוג, מחקר איכותני, עבודת טראפיק, טיפול בקונפליקטים ועוד.


תנאי קבלה

תואר ראשון, פגישת ייעוץ, מבחן קבלה, ועדת קבלה

משך הלימודים

11 חודשים, שני מפגשים שבועיים של 3 שעות כל אחד

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.