logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס קופירייטינג



מבנה הלימודים

אתה מסוגל לשלוף רעיונות שיקשטו את שלטי החוצות ומסכי הטלוויזיה של מדינה שלמה, לגרום לסבתא מאשקלון ולילד מהרצליה להתגלגל מצחוק מאותה הבדיחה, לעשות מופע להטוטנות מדהים ממילים בלבד, לספר את אותו סיפור ישן כאילו לא סופר מעולם. בקיצור, קופירייטר בנשמה.

תפקידו של הקופירייטר (או בעברית רעיונאי) במשרד פרסום, הוא להביא רעיונות קריאטיביים לפרסום המוצרים והמותגים השונים – הוגה הפרסומות. עבודתו כוללת המצאת סלוגנים, רעיונות למודעות עיתונות, שילוט חוצות, תשדירי רדיו, סרטוני פרסומות בטלוויזיה ועוד.

לימודי קופירייטינג בעבודי קריאייטיב הינם לימודים מעשיים, שמטרתם להקנות ידע וכלים מעשיים לעבודה בכל אחת מהמדיות השונות. אנו מאמינים שהדרך היחידה לשלוט בשלל המדיות היא ללמוד אותן לעומק ולהתנסות בהן עד לכדי מצוינות,  ההתנסות האין סופית ביצירת רעיונות קריאטיביים עבור כל מדיה משיגה עבורנו ועבור תעשיית הפרסום סטודנטים מקצועיים ומוכשרים אשר מסוגלים להשתלב בתעשייה בקלות ולהובילה בהצלחה שנים רבות .

הקורסים המועברים במסגרת לימודי קופירייטינג:
קורס קריאייטיב בפרינט, כתיבת סרטוני טלוויזיה, קורס תשדירי רדיו, סדנת שמות וסיסמאות, קורס אסטרטגיה, קורס קריאיטיב באינטרנט, קורס פרסום גרילה, יצירת קמפיין 360 ועוד.
לצד הקורסים המעמיקים מועברות סדנאות קצרות והרצאות אורח שמטרתן  להעמיק את הידע ולהכין את הסטודנטים לשוק העבודה בצורה הטובה ביותר.
כל קורס מסתיים בפרזנטציה, ממנה יוצא הסטודנט עם עבודה לתיק העבודות שלו, המהווה את כרטיס הביקור וכרטיס הכניסה שלו לתעשיית הפרסום.
תיק עבודות מקצועי חייב להיות מורכב מעבודות מבריקות מכל תחומי המדיה השונים, הסיבה העיקרית שבוגרי לימודי קופירייטינג בעבודי קריאיטיב  מתקבלים למשרדי הפרסום היא בגלל שתיק העבודות שלהם מוכיח מיומנות וכשרון בכל אחת ממדיות הפרסום.


תנאי קבלה

פגישת ייעוץ ראשונית | קופי טסט | וועדת קבלה

משך הלימודים

11 חודשים| 8 שעות שבועיות| פעמיים בשבוע בשעות הערב
מסלול זה נפתח פעמיים בשנה בחודשים נובמבר ויוני

תעודה / הסמכה

הלימודים הינם לימודי תעודה, בית הספר "עבודי קריאיטיב" מוכר על ידי משרד התמ"ת, והלימודים בו מוכרים לתשלום על חשבון פיקדון חיילים משוחררים.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.