logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס סטיילינג



מבנה הלימודים

את תמיד יודעת איך זה צריך להראות... אתה קולט כל סידור לא נכון של חנות , חדר תפאורה ... אתה יודע איך צריכה להיות הקומפוזיציה בצילום , את יודעת ושולטת בצבעים , אתה מחובר לכל מיני מוצרים ומותגים בעולם. את יודעת מה "IN",מה "OUT",אתה מרגיש שאתה יכול לעשות את זה טוב מאחרים, את אוהבת להסתובב ולעשות שופינג (במקרה הזה אפילו לא מהכיס שלך), אתה חושב שתאהב להיות על סט צילומים אפילו 12 שעות רצוף, לאכול לפעמים רק TAKE AWAY וגם לקחת חלק פעיל בישיבות ההפקה.

במהלך לימודי סטיילינג ב"עבודי קריאייטיב בית ספר לפרסום"  תלמד מהסטייליסטים, המעצבים והצלמים הטובים בישראל כדי לתת לך את הכלים שאיתם תשתלב כסטיילסט בתעשייה. לימודי סטיילינג בעבודי קריאייטיב בית ספר לפרסום מבוססים על 25 שנות ניסיון.

שיטת הלימוד בקורס סטיילינג בעבודי קריאייטיב בית ספר לפרסום בנויה אחד לאחד על-פי דרישות התעשייה: הצלמים, משרדי הפירסום, הפקות הטלוויזיה ועוד ועוד... בעבודי קריאייטיב מיומנים בעבודה אינטנסיבית על תיקי עבודות ש"עושים את העבודה" ומשקפים את הידע הרב וההתנסות האמיתית בהפקות סטיילינג.

בלימודי סטיילינג בעבודי קריאייטיב תוכלו לבחור מתוך שני מסלולים:
טוטאל סטיילינג-: מסלול של 11 חודשים אשר יכשיר אתכם לעבוד בכל תחומי הסטיילינג החל מסטיילינג אופנה דרך פוד סטיילינג ועד עיצוב חלל ותפאורה לצילום מסחרי.
ופרסונל סטיילינג:  מסלול סטיילינג מקצועי המתמקד בסטיילינג לתעשיית האופנה.


תנאי קבלה

פגישת ייעוץ, מבחן סטיילינג וועדת קבלה

משך הלימודים

מסלול זה נפתח פעמיים בשנה בחודשים נובמבר ויוני
משתנה בהתאם למסלול

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.