מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה ?

השאר פרטים ונציג אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

ביוטכנולוגיה



מבנה הלימודים

תכניות התואר השני כולן מתקיימות בשעות אחה"צ-ערב ושישי
מטרת התכנית
להקנות ידע עדכני בתחום הביוטכנולוגיה לאנשי מקצוע מהתחום ומתחומים משיקים, להקנות כלי עבודה והבנה מעמיקה בשני נושאים מרכזיים:

1. פיתוח מוצרים בתעשייה הביוטכנולוגית
בתעשייה הביוטכנולוגית בארץ מורגש כיום חוסר במנהלים בדרגי הביניים, שאינו מאפשר מימוש מלא של פוטנציאל הידע המדעי ותרגומו למוצרים מסחריים. ההתמחות המוצעת תקנה ללומדים כלי ניהול ועבודה הייחודיים לתעשייה הביוטכנולוגית, שיאפשרו ניתוח השלבים בהתפתחות המפעל הביוטכנולוגי, ראייה מפעלית אינטגרטיבית של כלל הגורמים שעניינם פיתוח המוצר וייצורו וכיו"ב.

2. מחקר וניסויים קליניים - Clinical Trials
ישראל מהווה אתר מאושר ומועדף לביצוע ניסויים קליניים, ופועלות בה חברות רבות, המפתחות מוצרים חדשים. למרות זאת, עד כה לא פעל בה מוסד אקדמי, שמאפשר התמחות אקדמית בנושאים הקשורים לניסויים קליניים. המסלול המוצע יעלה את רמת המיומנות המקצועית של העוסקים בתחום, ויתרום להרחבת הבסיס התיאורטי ולהעמקת יכולות המחקר והפיתוח. הסטודנט במסלול ייחשף לכלי עבודה מורכבים בתחומי התכנון, הארגון והניתוח של מגוון מחקרים רפואיים. בוגרי המסלול יוכלו לממש את התמחותם בחברות הניטור והליווי של התעשייה הביוטכנולוגית, או להשתלב בהן בבניית המחקר הקליני והיישומי.

למי מיועדת התכנית
•בעלי תואר ראשון בהנדסת ביוטכנולוגיה, הנדסה כימית, הנדסה ביו-רפואית, מדעי החיים, כימיה ומדעי הרפואה.
•עובדים בתעשייה הביוטכנולוגית הנדרשים לכלים אקדמיים להתמקצעות בתחום עיסוקם ומכוונים את התפתחותם המקצועית לתפקידי ניהול.
•עובדים בתעשייה הביוטכנולוגית ותעשיות משיקות המעוניינים להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום.
•בוגרי תאר ראשון בתחומים משיקים שמעוניינים להכיר ולהשתלב באחד מהתחומים של העשייה הביוטכנולוגית. מתכונת הלימודים התכנית מותאמת לאנשים עובדים והלימודים מתקיימים בשעות אחר הצהריים ובימי שישי. משך התכנית שנתיים לפחות.

מבנה התכנית
קורסי חובה - קורסי החובה עוסקים בהרחבה והעמקה בתחומי המדע והטכנולוגיה )הנדסה גנטית, טכנולוגיות חלבונים, מנגנונים תאיים של מחלות; קורסי בסיס בנושאי תכנון, ביצוע ורגולציה של מחקר רפואי, מחקר קליני ופיתוח מוצרים בביוטכנולוגיה; סדנאות מנהיגות ויזמות, סדנאות שעניינן היבטים מסחריים, משפטיים ואתיים בביוטכנולוגיה.
קורסי בחירה - קורסים המרחיבים את הבסיס המדעי ומאפשרים התמקדות באחד משני התחומים: פיתוח מוצרים בתעשייה הביוטכנולוגית או מחקר וניסויים קליניים.
פרויקט סיום - כל סטודנט יבצע פרויקט גמר אינטגרטיבי בצוותים רב-תחומיים. הסטודנטים יישמו את הידע והכלים שרכשו בקורסים לפיתוח רעיון ביוטכנולוגי על היבטיו המדעיים, הקליניים והניהוליים.התכנית המלאה מפורטת באתר המחלקה/ תואר שני ובשנתון המכללה.


תנאי קבלה

•תואר ראשון בהנדסה ביוטכנולוגית/כימית/ביו-רפואית עם ציון משוקלל של 78 ומעלה; או B.Sc במדעי החיים/כימיה/
מדעי הרפואה בציון 80 ומעלה; שני מכתבי המלצה - אחד מהם לפחות מחבר סגל במוסד אקדמי.
•רשימת הקורסים מתואר ראשון הנדרשים לקבלה לתכנית - מפורטת באתר המחלקה/תואר שני ובשנתון המכללה. ניתן
להשלים קורסים חסרים במחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה לפני או במהלך הסמסטר הראשון ללימודי התואר השני.

משך הלימודים



תעודה / הסמכה

בתום הלימודים מקבל הסטודנט תואר שני נלמד בביוטכנולוגיה . M.Sc . לשם קבלת התואר על הסטודנט לצבור 45
נקודות זכות. הענקת התואר מותנית באישור המל”ג.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.