מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה ?

השאר פרטים ונציג אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

הנדסת תעשייה וניהול



מבנה הלימודים

במכללה מתקיימים אך ורק לימודי בוקר. הלימודים אינם מתאימים לכאלו העובדים בבקרים.
המחלקה להנדסת תעשייה וניהול מעניקה תואר בוגר במדעים (. B.Sc), המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ומקנה זכאות לרישום בפנקס המהנדסים.

מהנדס תעשייה וניהול עוסק בתכנון, בתפעול ובניהול של מערכות מורכבות בתעשייה ובשירותים. בתפקיד זה הוא נדרש להיות בעל ידע רחב הן בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה והן בתחומי מדעי החברה והניהול; לתכנן ולתפעל מערכות ייצור ושירות; לנתח, לתכנן וליישם מערכות מידע ומערכות בקרה; להבין היטב את המערכת הכלכלית; להיות בקיא בניהול משאבי אנוש ולהכיר את מערכות
השיווק והניהול.

המחלקה להנדסת תעשייה וניהול מכשירה את בוגריה לעסוק במגוון רחב של תחומים: תפעול וניהול של מערכות, תכן מערכי ייצור ומערכי עבודה, ניתוח, תכן ושילוב מערכות מידע בארגון, ניתוח אנליטי ואופטימיזציה של מערכות מורכבות, חקר שיטות עבודה, תכן מערכות ייצור משולבות מחשב, ניתוחים כלכליים, שיווק, ניהול והנדסת איכות, פתרון בעיות בהנדסת אנוש, פתרון בעיות תפעוליות מורכבות ותכן מפעלים ומערכות שינוע.

תכנית הלימודים
משך הלימודים הוא ארבע שנים. תכנית הלימודים משלבת ידע תיאורטי ומעשי וכוללת לימודי תשתית במתמטיקה, מדעים והנדסה וקורסים תיאורטיים ויישומיים בכל תחומי המקצוע. בנוסף לידע התיאורטי הרחב מושם דגש על הקניית ידע מעשי והתנסות וזאת באמצעות "התמחות בתעשייה ובאקדמיה" ובפרויקטים המבוצעים במהלך הלימודים. בעלי דיפלומה של הנדסאי תעשייה וניהול המתקבלים ללימודי הנדסה, יקבלו פטור ממספר קורסים בהתאם למפורט בשנתון המכללה.

לימודי ההנדסה במחלקה להנדסת תעשייה וניהול החלו בשנת 1993 , ובשנת 1996 סיים מחזור הבוגרים הראשון את לימודיו. כיום לומדים במחלקה כ 600- סטודנטים. רוב בוגרי המחלקה נקלטים בהצלחה במגוון רחב של מקומות עבודה בכל ענפי המשק ומרוצים מאוד מעבודתם. מספר לא מבוטל של בוגרי המחלקה מאיישים תפקידים בכירים בארגונים שונים וחלק מהבוגרים ממשיכים לימודיהם לתארים מתקדמים באוניברסיטאות בארץ ובחו"ל.

ההוראה
במחלקה צוות מרצים מיומן ומקצועי בעל ניסיון באקדמיה ובתעשייה. ההוראה נעשית תוך הקדשת תשומת לב רבה
לצרכים האישיים של כל סטודנט.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.