מכללת מהות

 

מכללה לרפואה משלימה בגישה אישית

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
רמת גן
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים



מבנה הלימודים

מכללת מהות לרפואה משלימה מציעה קורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים.

כלבים נחשבים למטפלים מצוינים בזכות יכולתם לתקשר עם המטופלים, לעורר בהם רגשות חיוביים ולהסיר חסמים רגשיים. הכלב מספק למטופל חיזוקים חיוביים וחוויית הצלחה שתורמים לשיפור רווחתו הנפשית והפיזית של המטופל.

קורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים של מכללת מהות לרפואה משלימה נערך בשיתוף חוות הרי יהודה בצור הדסה המתמחה בכל תחומי הטיפול והאילוף. קורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים של מכללת מהות לרפואה משלימה מכשיר את הסטודנטים לאילוף כלבים ולטיפול באמצעות כלבים, ומקנה להם ידע מקצועי נרחב והכשרה מעשית מקיפה בתחום.

תוכנית הלימודים בקורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים של מכללת מהות לרפואה משלימה מקיפה את הנושאים הבאים : מבוא לעולם הכלבנות, פסיכולוגיה של הכלב, מבוא לאילוף, אילוף מעשי, בעיות ופיתרון בעיות התנהגות, גורים, וטרינריה, אנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה, פיזיותרפיה, לקויות למידה, מתודיקה ודידקטיקה, הטיפול במגוון לקויות רלוונטיות, השימוש בכלב ככלי טיפולי, סטאז´ מעשי באילוף וסטאז´ מעשי בטיפול בכלבים.


תנאי קבלה

לקורס מתקבלים בני 18 לפחות שבריאותם תקינה ושאין להם עבר פלילי. בעלי הסמכה חלקית באחד התחומים הרלוונטיים לקורס יקבלו פטור חלקי. רכז התוכנית הוא איש חינוך ומאלף כלבים בעל ניסיון רב בטיפול בילדים ומתבגרים.

משך הלימודים

קורס אילוף כלבים וטיפול באמצעות כלבים של מכללת מהות לרפואה משלימה נלמד בהיקף של 14 חודשים (520 שעות לימוד אקדמיות) ובמתכונת של 2 ימי לימוד בשבוע.

הקורס נפתח:24.01.12


תעודה / הסמכה

מסיימי הקורס מקבלים תעודה של מאלף כלבים ותעודה של מטפל באמצעות כלבים מטעם מכללת מהות ובחסות מרכז ההשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן וחוות הרי יהודה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.