logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מסלול תרפיה באומנות- הרחבת ארגז הכלים למטפלים ואנשי חינוך



מבנה הלימודים

מי שאינו בעל תואר ראשון או שאינו מטפל או בוגר הוראה/חינוך יחויב בלימוד קורס - "האישיות המטפלת במרחב הטיפולי", במהלך שנת הלימודים תשע"ב.
המודל התרפויטי משתמש באמצעים אומנותיים כדי לחזק ולפתח בריאות ואיזון פיזי, רגשי ונפשי בכל גיל בבסיס השיטה קיימת האמונה כי הכוחות המרפאים באומנות מאפשרים ביטוי עצמי רחב שעוזר בפתירת קונפליקטים אישיים, מפתח כישורים יצירתיים, מקטין ומשחרר לחץ, מעצים בטחון עצמי וערנות אישית, התרפיה באומנות משלבת בין תחומי ההתפתחות הרוחנית של האדם דרך אמנות פלסטית כמו ציור, רישום, פיסול וצורות אחרות של אומנות ביחד עם מודלים של ייעוץ ופסיכותרפיה.

מטרת הקורס:
הרחבת ארגז הכלים למטפל תכנית חד שנתית המיועדת למטפלים מקשת רחבה של מסגרות טיפוליות אשר מעוניינים להרחיב את ארגז הכלים ולהוסיף לתוכו טכניקות נוספות מתוך האומנויות הפלסטיות.
הקורס יתמקד בשלושה מרכזים עיקריים: חווית הכלי דרך תהליכים אומנותיים, הבנת הכלי מההיבט הטיפולי דרך תיאורי מקרה ושימוש בכלי דרך הכרות עם מגוון רחב של טכניקות וחומרים.

קהל יעד:
אנשי חינוך, עובדים סוציאליים, יועצים חינוכיים, יועצים ביוגרפים, מורות וגננות, מטפלות במעונות יום וסייעות, יוכלו להעשיר את ארגז הכלים בעבודה עם ציבור הלומדים.
 
נושאי לימוד:

תרפיה באומנות בגישה האנתרופוסופית - הכרות, טכניקות ציור בצבעי מים, פיסול ורישום, הצבעים וכוחם המרפא, אומנות ככלי לעבודה בקבוצות, סיפורים מטפוריים ככלי טיפולי.
ארבעת האלמנטים: אש, אויר, מים, אדמה, ארבעת הטמפרמנטים, אבחון ציורי ילדים ועבודה טיפולית עם ילדים, רישום מנדלות, רישום צורות, קלפים טיפוליים, הפרעות אכילה, פתולוגיה וטיפול דרך תרפיה באומנות, פרויקט אישי.

* מסלול זה הינו העשרה בלבד,  ואינו מכשיר סטודנטים לעבוד כמטפלים באומנות.


משך הלימודים

 120 שעות אקדמיות.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.