logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול משאבי אנוש- המסלול היישומי



מבנה הלימודים

מנהלת התוכנית:
הגב׳ דורית קראוס גבאי
במציאות הארגונית של המאה ה-21,  תפקידן של פונקציות משאבי האנוש, קרי: מנהלי משאבי אנוש ורכזי תחום במש״א, הוא תפקיד מפתח להבטחת המצוינות הארגונית והעמידה של הארגון ביעדיו העסקיים, תוך לקיחת אחריות מקצועית למשאב האנושי של הארגון.
קליטת עובדים איכותיים, בעלי מחויבות גבוהה לארגון, בעלי יכולת להשתלב בעבודה באופן מהיר, להתפתח וללמוד מבחינה מקצועית ואישית, המתאימים לתרבות הארגונית ובעלי מוטיבציה גבוהה, משפיעה על היכולת הארגון להתחדש, להשתנות, להתפתח ולעמוד ביעדיו בסביבה תחרותית ודינאמית. במקביל על מנהל משאבי האנוש ורכזי תחום במש״א לתחזק, לפתח ולשמר את העובדים הותיקים כדי לקיים סביבת עבודה בריאה ומתפתחת.
בקורס ייחודי זה המשלב תיאוריה עם פרקטיקה, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ במכללה האקדמית גליל מערבי מציעה כלי עבודה יישומיים למנהלי משאבי אנוש ורכזי תחום במש״א, לעבודה היומיומית עם מגוון המשימות המקצועיות. הקורס יכלול הרצאות תיאורטיות ולצידן דגש ניכר על פיתוח מיומנויות וכלים, בסדנאות אינטראקטיביות, עם משוב ואפשרות שכלול מיומנויות.

נושאי הלימוד:
הכרת תחום משאבי אנוש ודילמות במיצוב התפקיד במבנה הארגוני.
תהליך הגיוס וכלי המיון.
תהליך הקליטה.
שינויים בגישות לארגונים (במהלך ההיסטוריה) וההתייחסות לתפקיד משאבי אנוש בהתאם.
אסרטיביות ככלי למיצוב מנהלי משאבי אנוש בארגון.
רווחה וטיפול בפרט.
פיתוח ארגוני והדרכת עובדים.
תקשורת בין אישית וסגנונות תקשורת, ניהול קונפליקטים בארגון.
עקרונות הגישור וטכניקות ניהול מו״מ.
חוק ומשפט - חוקי עבודה ויחסי עבודה.
האיזון העדין בעבודה מול וועדי עובדים.
שכר והסכמי עבודה - מבנה השכר, תנאים סוציאליים, מערכים פנסיוניים, הסכמי עבודה, בניית תוכנית עבודה שנתית למשאבי אנוש והביטוי התקציבי שלה. פרקטיקום ביצוע 50 שעות עבודה מעשית ליישום הנושאים הנלמדים בארגונים בגליל. המכללה תסייע בחיבור הסטודנטים למחלקות משאבי אנוש בארגונים, תוך יישום מונחה של נושא העבודה.

בין צוות המרצים:
יועצים ארגוניים, מנהלי משאבי אנוש, עורכי דין, רו״ח, חשבי שכר.

 


תנאי קבלה

ראיון אישי

משך הלימודים

כשמונה חודשים, 180 שעות אקדמיות (כולל 50 שעות פרקטיקום),
בין פעם לפעמיים בשבוע אחה״צ.

תעודה / הסמכה

למסיימים בהצלחה(בעבודת הגמר) תוענק תעודת בוגר קורס “מנהלי משאבי אנוש יישומי״ של המכללה האקדמית גליל מערבי - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.