logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי טיפול בשיטת אייפק | IPEC Therapy



מבנה הלימודים

אייפק - גישה ושיטה טיפולית ברפואת גוף-נפש, המהווה שילוב ייחודי של גישות פסיכולוגיות עם מיטב שיטות הטיפול האלטרנטיביות. גישת טיפול עוצמתית הפועלת על מערכת האנרגיה העדינה של הגוף, לזיהוי וניקוי של מחסומים אנרגטיים העלולים להוות מקורות חבויים האחראיים להיווצרות בעיות פיזיות, רגשיות ו/או פסיכוסומאטיות. בבסיס השיטה שימוש במערכת הביופידבק של הגוף (מבחן שרירים) לאיבחון עמוק, מדוייק ומהיר באמצעות מודלים מערכתיים ומטריצות ייחודיות של מלים וסמלים.

מייסד ומפתח השיטה - ד"ר אורי קניג, פסיכולוג קליני, המתגורר ועובד בלוס אנג´לס, קליפורניה. במהלך עבודתו הקלינית התמודד ד"ר קניג עם השאלה מה באמת מרפא בתהליך הטיפולי, וחיפש את הקשרים וההקשרים בין הגוף והנפש, המובילים לריפוי מלא ושלם. ד"ר קניג פיתח גישת טיפול דינמית אינטגרטיבית המספקת סריקה אנרגטית עמוקה בדבר דפוסי ההתנהגויות הפיזיים והפסיכולוגיים של המטופל. לגישה זו קרא ד"ר קניג IPEC Therapy®.

בבסיס השיטה עומדת התפיסה שהגוף והנפש משתלבים ביניהם בהשפעה הדדית עמוקה; מצבים פיזיולוגיים יכולים להשפיע על הדרך בה אנחנו חושבים, מרגישים ומתנהגים. מצבים פסיכולוגיים יכולים להוות סיבות מכריעות בהיווצרות סינדרומים פיזיים.

כלי האבחנה המרכזי של טיפול אייפק, מבחן השרירים, בודק באופן שיטתי את שיווי המשקל ויחסי הכוחות בין ההתבטאויות הפיזיות והפסיכולוגיות האחראיות על היווצרות המחלה והסימפטומים עליהם מתלונן המטופל. גילוי הקשר בין שני צדדים אלו הינו האבחנה שתוביל לריפוי

שיטת אייפק משלבת ידע נרחב מתחומי האנטומיה, פיזיולוגיה, פסיכולוגיה, רפואה סינית, הומיאופתיה, קיניסיולוגיה ועוד. השיטה מציעה כלי איבחון וטיפול ייחודיים הנשענים על החותם האנרגטי של שפה וסמלים, כפתח אל הלא מודע, בדרך לשחרור אנרגיה חסומה והאצת תהליכי ריפוי.

קהל היעד לקורס
מסלול ההכשרה של לימודי אייפק מיועד לאנשי מקצוע בתחומי בריאות הגוף והנפש, (רופאים, אחיות, פסיכולוגים, עו"ס) אנשי חינוך, מטפלים ברפואה משלימה ומטפלים מתחילים, במקביל להשלמות בתחומי האנטומיה-פיזיולוגיה, פתלוגיה ופסיכולוגיה במסגרת הלימודים במכללה.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.