logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס רפואה קבלית



מבנה הלימודים

על פי הקבלה לכל מחלה יש סיבה מנטאלית, רגשית רוחנית, והטיפול הפיזי בלבד אינו מספיק. בקורס זה נלמד על הסיבה הרוחנית של המחלה נלמד ונקבל כלים לריפוי המבוססים על תפיסת עולם הקבלית של החיים, הנפש והגוף!

הידע המוצע כאן אוטנטי ומגיע ממקורות מיוחדים ביותר. ספר יצירה המיוחס לאברהם אבינו, ספר הזוהר של ר´ שמעון בר יוחאי כתבי האר"י וכתבי רפואה של הרמב"ם.

למי מתאים הקורס ?
הקורס מועבר באופן השווה לכל נפש, בשפה ברורה ובהירה, ונותן כלי עבודה מיוחדים לכל מי שעוסק בטיפול או רוצה להתחיל לטפל באחרים ובעצמו. הקורס מרחיב את האופקים לכל העוסקים כבר כעת במלאכת הריפוי והטיפול. וכן לכל מי שמעוניין בהתפתחות אישית.

סמסטר א´
מבוא לרפואה קבלית – מדוע יש מחלות?
משמעות הדם והשפעת המחשבה על טיהור הדם.
מקור האנרגיה והדרך להתחבר אליו
כוח התנגדות ומערכת החיסון
מרכזי אנרגיה בגוף לפי הספירות
קשר בין גוף ונפש
הקשר בין היסודות למידות הנפש
מרה לבנה, ירוקה, אדומה, שחורה
דרך הריפוי באמצעות צירופים קבליים לרפואה-ע"ב שמות
הגנות אנרגטיות באמצעות צירופים קבליים- ע"ב שמות
איברים פנימיים ועור.
עץ החיים וכוחות הריפוי בספר הזוהר
כיס המרה, טחול, לבלב והשלכותיהם על המחלות וכיצד להתרפא.
מדיטציה לחידוש איברים


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.