logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

B.A תואר ראשון בקרימינולוגיה - התמחות



מבנה הלימודים

B.A - תואר ראשון בקרימינולוגיה של המכללה האקדמית גליל מערבי

ראש החוג  : פרופ' גדעון פישמן

קרימינולוגיה היא דיסציפלינה מדעית העוסקת בתיאור והסבר של סטייה חברתית, עבריינות ופשיעה. זאת, במתכונת המאירה תופעות אלה ממגוון של היבטים (כגון סוציולוגיים, פסיכולוגיים, ביולוגיים, חינוכיים, ומשפטיים) ומנסה לשלב ביניהם.

תכנית לימודי קרימינולוגיה מוצעת ב-2 מסלולים:

תואר ראשון בקרימינולוגיה * חד-חוגי
תואר ראשון בקרימינולוגיה * דו-חוגי. כחוג דו-חוגי ניתן לצרף לימודים מתחומים שונים.

הלימודים בחוג ללימוד קרימינולוגיה לתואר B.A אמורים לאפשר רכישה של מספר נכסים אקדמיים בעלי ערך רב:
ידע על התופעות הנדונות
יכולת להפקה עצמאית של ידע רלבנטי מתוך מאגרי מידע עדכניים;
חינוך, הדרכה, שיקום וסיוע לפרטים הנמנים על אוכלוסיות וקהילות שבהן עוסק הידע הנדון.
יכולת לשימוש יעיל בידע כזה בהקשרים יישומיים – מדובר בנוער חוסה, נערות במצוקה, מתמכרים לסמים, עבריינים בתקופות שונות של 'קריירה' (כגון חשודים, נאשמים, אסירים ואסירים משוחררים) ובני אדם נורמטיביים המעורבים בסטייה חברתית משני צידי המתרס.

תוכנית הלימודים בחוג ללימודי קרימינולוגיה לתואר B.A כוללת בתוכה קורסי חובה האמורים להקנות ידע בסיסי, קורסי בחירה האמורים להתאים לתחומי העניין של הסטודנט/ית וסמינריונים שבמסגרתם מתבצעת חקירה ועשייה בפועל בתחומי ידע ספציפיים. במסגרת החוג ניתן להשתתף בפרויקט המאפשר התנסות והשתלמות בבתי כלא, במוסדות פסיכיאטריים, במוסדות העוסקים בסיוע לילדים ונוער בסיכון, ובמרכזי עבודה עם נפגעי התמכרויות. זאת, עם הפנים לתקופה שאחרי קבלת התואר.     

הסגל האקדמי של החוג כולל בתוכו שילוב ייחודי של התמחויות רלבנטיות, מחקריות ויישומיות והוא מייעד עצמו להענקת שירות לימודי מעולה המדגיש את הסטודנט/ית כפרט ומשתדל לסייע לחיפוש ולמציאת דרך אישית לחומר הנלמד. על פי גישה זו נבנית תוכנית הלימודים בכל קורס וכפועל יוצא ממנה ישנה הזמנה מתמדת להיפגש עם כל מרצה בכל עניין הקשור לחומר הנלמד.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.