מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון?

השאר פרטים ונציג מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
חולון
ראשון לציון

מפת הגעה

סניף ראשון לציון
עין הקורא 10 ראשון לציון
המשך...
strip

עיצוב לעולם הדיגיטל



מבנה הלימודים

עיצוב לעולם הדיגיטל
הביקוש בשוק למעצבי דיגיטל הביא לפתיחת קורס ייעודי למעצבים המעוניינים להרחיב את ההתמחות שלהם למוצרים דיגיטליים. הקורס משלב בתוכו 3 קורסים: עיצוב ובניית אתרי אינטרנט בתוכנת וורדפרס - WORDPRESS, עיצוב חווית משתמש וקידום אתרי אינטרנט ברשת UI/UX/GUI. קורס עיצוב ובניית אתרים במתכונתו החדשה (Print to Didgital), מותאם במיוחד למגמות החדשות בארץ ובעולם בכל הקשור לעיצוב ובניית אתרים, פיתוח אפליקציות, עיצוב למחשבי לוח (טאבלטים) ולטלפונים חכמים. ומאפשר למעצבים / גרפיקאים שעובדים היום בפרינט לבצע את השדרוג לעולם הדיגיטל. לימודי עיצוב לדיגיטל יבטיחו לכם סל כלים מקצועי הטוב והמדויק ביותר שאפשר לבקש. הלימודים משלבים טכנולוגיות וגישות מתקדמותעם הרבה יצירתיות ודימיון,ומועברים על ידי סגל הוראה מנוסה שילווה אתכם גם בימי התרגול ומעבר לשעות הלימוד.

לימודי עיצוב לעולם הדיגיטל במכללת תפנית יפתחו בפניכם שער לקריירה מצליחה ומרתקת,המתמקדת בעיצובם של מוצרים דיגיטליים עכשוויים.למעשה, הלומדים עיצוב דיגיטלי בתפנית זוכים לכלים חיוניים ב-3 תחומים רלוונטיים נוספים- עיצוב ובניית אתרים לאינטרנט, קידום בגוגל ורשתות חברתיות ולימודי עיצוב חווית משתמש

בקורס נלמד לעצב ממשקי משתמש שונים בהתאם ל-4 מסכים:
מסך מחשב, סמארטפון, טאבלט, smart T.V

במהלך הקורס כל סטודנט יבנה אתר אינטרנט ויעצב אפליקציה אשר יתוכנן ויתואם ל- 4 המסכים

הנושאים: עיצוב ממשק UI  + חווית משתמש UX ילמדו בצורה מורחבת כולל התייחסות לכל

הפלטפורמות השונות והתמקדות במערכות הפעלה   IOS ו- Android

נלמד להכין בריף המתייחס לקהל היעד, מתחרים, השראות, מטרות המוצר, מגבלות,
תנאי שימוש, הטמעה וכדומה.

בשלב הבא נלמד לפרסם ולהעלות את אתר אינטרנט / אפליקציה לרשת ולבצע קידום אורגני

וקידום ממומן ברשת האינטרנט עם התמקדות בגוגל ורשתות חברתיות.

נושאי לימוד – רשימה חלקית:
וורדפרס - Wordpress
וורדפרס היא מערכת לניהול אתרי תוכן, היא מערכת נוחה, יעילה, נפוצה, תקנית, ובעיקר – פתוחה, לניהול של בלוגים ואתרי אינטרנט, היא מציעה כלי ניהול תוכן נוחים לניהול בלוג, כלים מתקדמים להקמת רשת אתרים, פורטל תוכן, אתרי תדמית, פורטפוליו, ניוזלטר, או כל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו.
מערכת ניהול של וורדפרס מאפשרת לכל משתמש מתחיל לנהל באופן עצמאי לחלוטין את האתר שלו, לבצע בו שינויים ושדרוגים, להזין בו תכנים ועוד. אם בעבר, שינויים קטנים כגדולים הצריכו השקעה כספית גדולה ושינוי מהותי באתר, היום הכול נעשה באופן פשוט מאוד ולרוב בלחיצת כפתור. בנוסף, מערכת וורדפרס בנויה כך שהיא תואמת לכל הדפדפנים ואינה מצריכה השקעה כספית בהתאמות. היא ידידותית לסריקה של גוגל ונחשבת היום למערכת המוכנה הכי "תואמת" גוגל.

ממשק משתמשי גרפי- Graphical user interface - GUI
עיצוב ממשק המשתמש נעשה בעיקר על פי שיקולים פונקציונלים – מה הדרך הנוחה ביותר שבה יכול המשתמש להשיג את מטרותיו באמצעות ממשק המשתמש והמערכות שמאחוריו תוך שמירה על אינטראקטיביות חווייתית.
בדרך כלל באים לידי ביטוי גם שיקולים שיווקיים

User experience
המראה של אתר / אפליקציה הוא הדבר הראשון שהגולש רואה.
אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.
ישנם מספר מרכיבים בעיצוב חווית משתמש וביניהם: שימושיות, אמינות, התחדשות, שקיפות, נגישות,אסטטיות, נוחות, התמצאות בקלות והצגת מידע בעל ערך. כל המרכיבים הללו משתלבים יחד בעיצוב וחווית השימוש ותורמים למקסום המידע הנמצא באתר/ אפליקציה תוך מענה לצרכי הלקוח.

קידום אתרים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות.
מנועי חיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים לפי מילות חיפוש. רוב המשתמשים במנועי חיפוש צופים רק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג. בדרך כלל בדף התוצאות הראשון או השני, ואינם טורחים לבדוק תוצאות המופיעות בדפים שמעבר לכך. דפוס התנהגות זה מסביר את רצונם של בעלי האתרים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש. באתרים רבים להגברת החשיפה יש השפעה כלכלית, בין אם האתר משמש למכירת מוצרים ובין אם מניב רווחים מפרסום.
במהלך הקורס נלמד להתאים את האתר לדרישות של גוגל לצורך קידום האתר. כמו כן נלמד לפרסם את האתר ע"י קידום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות.


תנאי קבלה

12 שנות לימוד + ידע בתוכנה גרפית אחת לפחות אילוסטרייטור או פוטושופ.

למי מיועד הקורס:
הקורס מיועד לכל אדם המעוניין להשתלב בעולם העיצוב והעשייה הגרפית לתחום הדיגיטל


משך הלימודים

165 שעות אקדמיות
בנוסף עומדות לרשות התלמידים ימי תרגול בליווי צמוד של מדריך מקצועי.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.